Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Trist lesning!

Men jeg haaaater utdrikningslag og synes det er noe stort dill, her fikk jeg bare mer vann på mølla ;)

Gjest Aloha
Skrevet

Veldig, veldig trist. Var sørgelig å høre om... føler virkelig med den stakkars forloveden, familien og venninnene som var tilstede i utdrikningslaget. Det må være ubeskrivelig vondt.

Skrevet

Tragisk. :(

Kanskje greit å være litt varsom med hva man gjør, spesielt hvis det er alkohol inne i bildet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Å Herregud, for en forferdelig tragedie..............

:tristbla:

Skrevet

Uff! :tristbla: Så ufattelig trist.

Det er selvfølgelig alltid tragisk å miste noen, spesielt så ungt, brått og ved en ulykke. Men det blir noe spesielt når det er rett før det som skulle være en nydelig, gledens dag.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette var trist ja :tristbla:

Kanskje denne tråden burde flyttes over på brudeforumet, så enkelte der også kan lære litt av denne historien?

Gjest Gjest
Skrevet

Denne skal på Aktuelle nyheter, ikke Generell debatt

Skrevet

Jeg leste nettopp i Nordlys sin papirutgave at hun etterlot seg to små barn på 1 og 4 år. Dette gjør det til en enda større tragedie. :tristbla:

Skrevet

Huff og huff så ufattelig tragisk...

:cry:

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Kjenner noen som er i slekt med denne jenta, og som gledet seg veldig til bryllupet. Nå må de gå i begravelse i stedet! :tristbla: Ufattelig tragisk!

Skrevet

Det er helt forferdelig. Stakkars de som sitter igjen og som var tilstede under utdrikningslaget.

Skrevet
Dette var trist ja :tristbla:

Kanskje denne tråden burde flyttes over på brudeforumet, så enkelte der også kan lære litt av denne historien?

Tro meg! Kommende bruder har fått med seg denne tragedien! Jeg begynner nesten å gråte bare jeg tenker på det! Har bedt forloveren til kjæresten min om å ta det litt rolig med sånne ting.

De må bare ha det HELT jævlig nå!

Tusen gode :klem::klem::klem: til de pårørende av denne forferdelige hendelsen!

Gjest Gjest
Skrevet

Forferdelig trist! Stakkars familie, forloveden og vennene. Noe så grusomt og fælt. :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...