Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #1 Del Skrevet 3. desember 2002 Har sluttet med p-pillen for to mnd. siden. Har hatt mensen to ganger siden det. Begge gangene har jeg hatt mensensmerter, noe jeg ikke har hatt siden før jeg begynte med pillen :-? Det virker som om mensen er mer eller mindre stabil med en syklus på ca. 28-30 dager begge gangene. Håper det fortsetter slik. Jeg er fullt klar over at dere ikke er noen eksperter, men jeg lurte likevell på en ting. Hadde altså mensen i uke 47. Og skulle dermed ha EL en av disse dagene. I går fikk jeg plutselig skikkelige kramper i underlivet. Omtrent som mensensmerter bare med mer "sting" i. Det jeg lurer på er om dette kan ha vært EL? (Har hva jeg tror er EL-sekret). Er det i så fall vanlig at det skal stikke slik? De harde krampene varte ikke så veldig lenge max 5 min - men nok til at jeg nesten kjørte av veien :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 høres ut som at du hadde en eggløsningskrampe, men hvis dette er helt uvanlig for deg bør du sjekke dette nærmere hos lege. jeg kjenner disse stort sett hver gang, men ikke i 5 minutter. det er mer som et kort stikk eller to, på den siden egget løsner fra. det mest tragiske er at dette ofte faller sammen med fullmånen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå