Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 HJELP!!! Jeg jobber på et senter m mange butikker. I en av butikkene jobber en SKIKKELIG kjekking Han jobber ikke hver dag, men når vi ser hverandre(går forbi butikken o.l) vinker vi alltid og smiler til hverandre. Slår av og til av en liten prat også.Men-- jeg kunne godt tenke meg å bli litt bedre kjent m han. Hvordan skal jeg finne ut om han kan være litt intressert, eller om han bare er hyggelig??
Gin Tonic Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Det at han er hyggelig og at dere slår av en liten prat i ny og ne er vel egentlig en perfekt begynnelse. Spør ham om han har lyst til å ta en kaffe etter jobb en dag, kaffe er ganske uskyldig! Gin
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Tenk om han sier Nei Da blir det rimelig flaut.. Jeg tenkr alt for mye, Vet ikke hva han heter heller. Det beste er om jeg hadde fått han til å spørre meg. Dessuten er jo mange mennesker hyggelige uten at det betyr noe mer.. OG,det hadde vært kjekt å vite at han ikke var sammen med noen før jeg evt spurte.
Gin Tonic Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Og tenk om han føler det på samme måte, at han ikke tør å invitere deg ut fordi han er redd du skal si nei. Da kommer dere til å smile og hilse i all evighet uten at det skjer noe! Det er kjedelig det! Sier han nei så vet du ihvertfall hvor du står, og sier han ja........ Ginny
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Høres ut som det er sambo du beskriver. Skikkeli kjekking. Jobber på et senter med mange butikker, men ikke hver dag. Er veldig snill og blid, og hilser og slår av en prat med de fleste han kjenner litt... Så av det du sier høres det ut som han bare er normalt høffelig overfor deg. Men det kan jo tenkes det er noe annet også da... Så så lenge det ikke er min eller noen annens kjæreste, så er det jo bare å gi et forsøk...
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 Høres ut som det er sambo du beskriver. Skikkeli kjekking. Jobber på et senter med mange butikker, men ikke hver dag. Er veldig snill og blid, og hilser og slår av en prat med de fleste han kjenner litt... Så av det du sier høres det ut som han bare er normalt høffelig overfor deg. Men det kan jo tenkes det er noe annet også da... Så så lenge det ikke er min eller noen annens kjæreste, så er det jo bare å gi et forsøk... ← Bare sånn for sikkerhets skyld.. Hvordan type butikk jobber han i?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Bare sånn for sikkerhets skyld.. Hvordan type butikk jobber han i? ← En på Vestlandet en plass... Noe mer sier jeg ikke om det.. Er ikke interessert i å bli gjenkjent heller...
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #9 Skrevet 7. mai 2006 En på Vestlandet en plass... Noe mer sier jeg ikke om det.. Er ikke interessert i å bli gjenkjent heller... ← Og forresten.. Var ikke meningen å bli oppfattet som noen kontrollfreak på noen måte, men skulle bare ha frem at det ikke nødvendigvis var at han er interessert i deg... Så om du spør han ut så er muligheten absolutt til stede for å få et nei....
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #10 Skrevet 7. mai 2006 Neste gang du snakker med ham kan du prøve å finne ut hvor han går ut kanskje. Da kan du jo tilfeldigvis dukke opp på samme utested....litt lettere å bli kjent i omgivelser utenfor jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå