Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en Levis 572 Bootcut for et par uker siden. Jeg har nå brukt den ganske mye og vasket den flere ganger (bruker ikke tøymykner).

Jeg må bare si at jeg er skuffet over kvaliteten.

Det er 2 % elastan i den, noe man ikke skulle tro. Det er ikke lang tids bruk etter vask som skal til før buksen blir slaskete og slapp over rumpen og lårene (spesielt i overgang rumpe-lår). Dessuten har den videt seg ut ganske så mye.

Den oppfører seg rett og slett som en vanlig Levis slik jeg kjøpte på slutten av 80-tallet. I tillegg til at den kryper mer og mer opp i baken ut over dagen (typisk Levis-trekk).

Jeg har en R&R Eddie-modell. Den sitter på en helt annen måte, selv etter en hel dags bruk. Og selv om den også vider seg ut over baken og lårene så blir den ikke så slapp.

Noen som har tips om jeans med litt stretch i, har bootcut og som passer for en med kvinnelig fasong? Jeg er smal i livet men har litt rumpe og lår.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du burde prøve Replay i modellen 442. Den har stretch, bootcut, og er relativt lav på livet. Kjøp den en størrelse liten pga. stretch, så holder den fasongen kjempebra. INGEN antydning til hengerumpe :)

Gjest @nea
Skrevet

Jeg har denne modellen, og jeg er knallfornøyd. Kjøpte den minst en størrelse for liten, fikk såvidt igjen knappen når jeg stod i prøverommet. Nå er den perfekt noen timer etter vask, og den holder seg slik til neste gang jeg vasker den.

Har erfart at det er en stor fordel å spørre de i klesbutikken om hvor mye buksene vider seg ut, de har som regel peiling på det.

Skrevet (endret)

Jeg fikk hjelp i butikken, av en som virket som hun hadde peiling.

Jeg fikk bare såvidt knappen igjen på buksen. På en størrelse mindre fikk jeg ikke knappen igjen (hadde sikkert klart det etter mer jobb). Det var tydeligvis den jeg skulle ha valgt da. Men stoffet er jo det samme uansett :forvirret:

Endret av orakel
Gjest Tristessa
Skrevet

Litt på siden, men jeg ville tatt med buksen tilbake til butikken der jeg kjøpte den og klaget. Det er ikke sikkert de vil gjøre noe med det, men like greit de får beskjed slik at de kan advare andre kunder i fremtiden. Jeg kjøpte en Levis 529 for halvannet år siden som viet seg helt sinnsykt ut, den var inepinetrang da jeg kjøpte den og den ble som en sekk i løpet av to dager. Synes det er helt forkastelig å kjøpe jeans til tusen spenn og få så lite igjen for pengene. Angrer på at jeg ikke klaget. :sur:

Gjest Gjest
Skrevet

Sånn er min levis 529 og :frustrert: Og før påske kjøpte jeg lee desoto som jeg nå bare griner over, den ser ikke ut på etter en halv dag, og jeg som strever så for å finne bukse som sitter fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...