Gjest Kira Skrevet 15. desember 2002 #21 Skrevet 15. desember 2002 Go banana, go banana! *kjede seg* - Miamor
Gjest Macanix Skrevet 16. desember 2002 #23 Skrevet 16. desember 2002 :o :o HerreGud Folk !!! Hvorfor i helvete alle opptatt av st0rrelse ??? det har jo i egentlig ikke noe og si !!! bare LÆR deg og bruk den riktlig ;)) sier nå jeg da
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2002 #24 Skrevet 17. desember 2002 asså... syns også 14cm omkrets virket litt mye... Målte med det papiret jeg og. *fnis* og det var jo ganske stort... Var litt interessert i dette emnet fordi jeg her om dagen hadde sex med en gutt som var STOR! Omkretsen altså. Ble sår fordi han var så stor, og nå er ikke jeg sånn kjempetrang, sikkert helt normal. Og jeg tror ikke han var mer enn 14cm. Vel.. hvor vil jeg med det her?? Uhm... Bare kanskje at jeg syns det var fantastisk opphissende! -M
johnny Skrevet 7. mai 2011 #25 Skrevet 7. mai 2011 Vet ikke hva som er tykt. men min er 18cm lang, og er 16 rundt skaftet (midt på). er det normal størelse?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2011 #26 Skrevet 7. mai 2011 Vet ikke hva som er tykt. men min er 18cm lang, og er 16 rundt skaftet (midt på). er det normal størelse? Litt under gjennomsnittet det der, men skal nok gå bra skal du se. Selv om du har litt liten penis så er ikke det verdens undergang.
johnny Skrevet 7. mai 2011 #27 Skrevet 7. mai 2011 Litt under gjennomsnittet det der, men skal nok gå bra skal du se. Selv om du har litt liten penis så er ikke det verdens undergang. hva er gjennomsnittet da?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #29 Skrevet 8. mai 2011 Vet ikke hva som er tykt. men min er 18cm lang, og er 16 rundt skaftet (midt på). er det normal størelse? Nei, det er ikke normal størrelse. Normalen (altså gjennomsnittet) er 15-16cm lang og 13-14 cm i diameter.
Gjest fåkke sove :( Skrevet 28. juni 2011 #30 Skrevet 28. juni 2011 13-14 cm diameter er like bredt som de fleste peniser er lange, om du har en kvadratisk pikk, er det høyst unormalt. ^^ det jeg ville si er at du forvekslet omkrets med diameter, normal omkrets 10 -13cm, normal diameter 3-4 cm BARE SÅ DET ER KLART, HØHØ :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå