Gå til innhold

Tykk penis?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For å anskueliggjøre dette med størrelse litt så lurer jeg på om dere kvinner synes en penis som er omtrent så tykk som kjernen på en dorull er tykk (ca 14 cm omkrets)?

Eller er dette mer en vanlig størrelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg målt alle jeg har sett, men jeg synes det virker som en helt normal tykkelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Snakker vi om erigert eller slapp penis?

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjennomsnitts erigert penistykkelse er 12,5 cm har jeg lest.. 14 cm er vel derfor ikke spesielt "dårlig", men kanskje ikke nok til å frambringe noe hakeslepp..?

Hilsen en gutt som også har sånn ca 14 cm omkrets midt på skaftet

(men som egentlig synes han er litt teit som driver og måler sånt :ler: )

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg noen jente men jeg svarer allikevel! Det første jeg tenkte på var at det ligger litt over middels. Men så målte jeg litt osv. og lurer på om ikke det kan være ganske middels???!

Du ble kanskje ikke noe klokere av dette svaret :P

Mogens

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå lurer jeg på en ting.......!!

Merket opp 14 cm med linjalen min og det ble like langt som en middels skriveblokk omtrent...!! Ikke kom og si at det er omkretsen på en penis??

Eller er det jeg som er dårlig på regning her??

For hvis omkretsen er det dobbelte av radiusen,så vil jo uansett 14 cm være fryktelig MYE?????

Skrevet

Ta fram mattebøkene fra barneskolen du...

Diameteren er 2 ganger radiusen - tykkelsen "målt tversover".

Omkretsen er det du finn dersom du legger et målebånd rundt, og det er lik diameteren multiplisert med PI (som er ca. 3,14)

14 cm omkrets er dermed det samme som en diameter på ca. 4.5 cm

Skrevet

Merket opp 14 cm med linjalen min og det ble like langt som en middels skriveblokk omtrent...!! Ikke kom og si at det er omkretsen på en penis??  

For hvis omkretsen er det dobbelte av radiusen,så vil jo uansett 14 cm være fryktelig MYE?????

:ler:

Hvor var du under mattetimene?

• Liker 1
Skrevet

Skjønner at 14 cm ser mye ut hvis du måler bortover på linjalen, men det er ikke det :wink: . Legg noe papir bortover og mål av 14 cm. Ta så papiret og krøll det til en rund sirkel med de 14 cm'erne. Blir det så tykt da??? Nei! Det bare høres/ser mye ut :D .

Mogens

• Liker 1
Skrevet

14 cm i omkrets er helt normalt.... leste et sted at alt mellom 11 og 14,5 blir betegnet som normalt. Alt under blir betegnet som tynt, mens alt over blir betegnet som tykt. Det er den samme "normalen" som sier at alt mellom 12 og 18 cm langt er normalt. Alt under er lite og alt over er stort. Hvorfor leser man slike "rapporter"? Man er uhyre nysgjerrige på hvordan man er i forhold til andre. Synes allikevel det er merkelig at slike grenser blir satt.... tenk å være utenfor normalen?? Er man da handikappet på noen måte? Hvem setter grensene?

Nei, hvorfor er vi så opptatt av størrelser og slike ting? Det har nok med selvhevdelse å gjøre. Penis er jo i all tid blitt fremstilt som symbolet på manndom, og jo større manndom man har jo mer mann er man.... Godt å vite at ikke alle er så opptatte av dette fenomenet! Det er jo stort sett mannfolk som er mest opptatte av dette... Det er faktisk håp for alle... :wink:

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Fnis :ler:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

14 cm er ganske normalt vil jeg tro, men hvorfor er alle så opphengt i størrelser?

Gjest sexysadie
Skrevet
Fordi vi har ikke annet å bestille i denne førjulstid....
Skrevet

Hehe dette e någe av d morsommste eg har lest her inne!!!

Tør eg spørr om ka omkretsen dine? :ler::ler::ler::ler::ler:

Legolas in france...... :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Nok om den saken til alle dere som ler av meg!!! Vi alle har våre svakheter.... Og jeg er rimelig sikker på jeg ikke er den sterkeste i geometri,men likninger er noe av det BESTE jeg vet.......

Uansett, er det ikke litt rart at man har satt opp maler på hva som er lite,middels og stort?? Hvor mye veier en stor pupp f.eks og hva veier en liten??

Hva er målene på en trang eller vid vagina??

Merkelig at alt skal settes i båser...

Kjæresten min har perfekte mål som passer helt flott til mine og om han går under stor e.l så kan det hende han hadde virket liten på en annen!!

Uansett, det er gøy at noen her inne i forumet føler seg bedre på grunn av mine "dårlige" kunnskaper i penis-omkrets-måling!!!!!!!

GOD JUL ALLESAMMEN!!!

Skrevet

Til Gjest: Ja det var ikke måte på hvor artig denne målingen var :D Jeg er ikke noe god i slike utregninger selv jeg, så jeg lo ikke :wink: Jeg kom til å tenke på en ting. "Størrelsen" på "hele kjæresten" din, altså om han er en stor mann og veier 100 kilo, eller liten og veier 56 kilo, har nok noe å si (for en dårlig setning)! En gitt penis, vil jo se større ut på en mindre kar, hvis du skjønner hva jeg mener :ler: Kjæresten din har nok i hvert fall ikke noen liten penis, og godt at du er fornøyd med den!

Håper du og din kjære får en super jul :blunke:

Mogens

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,Mogens:

Takk for forståelsen......

Er egentlig ikke så opptatt av slike målinger,jeg!! Man skal være fornøyd som man er..... Tenk så dårlig selvfølelse en gutt/mann hadde fått hvis han kom under kategorien "liten penis tykkelse/lenge"!!!

Det hadde iallefall jeg fått hvis jeg var en ung gutt med stor kropp og liten penis...

hehe!!

God Jul til deg og!

smil fra meg!! :D

Skrevet
For å anskueliggjøre dette med størrelse litt så lurer jeg på om dere kvinner synes en penis som er omtrent så tykk som kjernen på en dorull er tykk (ca 14 cm omkrets)?

Eller er dette mer en vanlig størrelse?

Jeg lurer er det en vanlig oppfattelse? at en penis har "normal" tykkelse i det øyeblikket den er på størrelse med en dorull?

Om så er. Har jeg levd som desilusjonert gutt i mange år.

MvH Spying

• Liker 1
Gjest thegentelmann
Skrevet

Omkrets på 14 cm er helt på topp av det som er std . men det kommer litt ann på lengen også. Min er på gj.snitt i lengde ( 15cm) og da er 14 cm som er tykkelsen på min en del . men ikke voldsomt . bare se på dildoer som selges . de er som regel 10-14 cm i omkrets . til og med "kjempe dildoer" på mange cm (lengde ca 25 ?) er vel ca 14 tykk ........men er enig at det sånn blindt sett virke mye når en hører 14 cm . men det lar seg jo lett ordne med litt kirurgi ..lengden er det værre med desverre ......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...