Gå til innhold

Har du noe du brenner for

Fremhevede innlegg

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Tja.

Må vel nesten si faget selv om jeg akkurat nå er ganske lei. Men jeg har jo tross alt emigrert og sagt ja til en lavere lønn enn jeg ellers kunne fått for å drive med dette ;)

Bandet mitt, selv om det ikke er veldig aktivt disse dager. Ting er på gli, og jeg er veldig engasjert i prosessen.

Miljøvern, ressursforbruk og dyrevern.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

feminisme, vel;)

generelt arbeid mot alle former for diskriminering.

Gjest Neffi
Skrevet

Faget mitt, som omhandler mine største interesser.

Gjest Little me
Skrevet

Menneskers ressurser til å forebygge sykdommer hos seg selv, og generelt faget mitt. :)

Og en ting som tar opp myyyye tid og penger hos meg er Enga, men man kan jo diskutere hvor viktig fotball er i den store sammenhengen...

Skrevet

jeg blir litt fasinert (positivt altså) over at det er så mange bare her inne på lille kg, som bruker mye tid og prioriterer både tidsmessig og økonomisk samfunnsviktige saker jeg.

skulle gjerne brukt mye tid og penger på noe mer samfunnsnyttig en dansinga mi, og når jeg ser alle dere som gjør akkurat det, så må jeg si jeg stusser litt på meg selv... :ler:

så flinke dere er. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er imot å ta inn flere politiske flyktninger til Norge, vi har politikere nok fra før!

Dét brenner jeg for.

Gjest Labellamia
Skrevet

Jobber aktivt mot trafficing, barne og ungdomsarbeid, og dyrevern.

Gjest Labellamia
Skrevet
Jobber aktivt mot trafficing, barne og ungdomsarbeid, og dyrevern.

:ler: jobber ikke aktivt MOT men med barne og ungdosarbeid og dyrevern.

Gjest camillo
Skrevet

Jeg er generelt opptatt av endel politiske saker, men har ingen helt spesielle og konkrete saker jeg er veldig mye mer opptatt av enn andre. Av saker jeg ser på som viktige da, og det innebærer ikke skatter og avgifter, for å si det sånn.

Ellers går det mer på hobbyer - jeg prioriterer hund foran alt annet, og også trening - generell trening, yoga osv. Skal mye til for at jeg gjør noe annet enn dette når det er planlagt.

Ellers brenner jeg sterkt for øl i solveggen. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...