Gå til innhold

Har du noe du brenner for

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har du noe du brenner for bortsett fra deg selv og den nærmeste familien? Noe du er villig til å ofre mye tid, penger, ressurser for å få gjennomført? Noe du kan bruke mye tid på fordi du prioriterer det framfor annet? En sak du er villig til å fronte og bli forbundet med? Og det er viktig at andre også oppdager hvor viktig denne saken er?

Fortell!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at jeg er i mot abort. kristendom, og noen politiske saker

Skrevet

Kunnskap og nye bekjentskap :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Faget mitt. Det er såpass viktig at jeg er villig til å måtte flytte til utlandet for en periode, og gå ned i lønn for å få holde på med det. Selv om jeg har samboer, hund og leilighet her hjemme.

Gjest Gjest
Skrevet
Faget mitt. Det er såpass viktig at jeg er villig til å måtte flytte til utlandet for en periode, og gå ned i lønn for å få holde på med det. Selv om jeg har samboer, hund og leilighet her hjemme.

Oi!Er det lov å spørre hva faget ditt handler om?

Gjest gjest1
Skrevet

Dyrevern.

Jeg er aktiv innen for omplassering av smådyr/hunder og jeg strekker meg langt for å hjelpe dyr som ikke har det så bra.

Gjest Malina
Skrevet
Dyrevern.

Me too! Èn av mange ting!

Skrevet
Dyrevern.

Jeg er aktiv innen for omplassering av smådyr/hunder og jeg strekker meg langt for å hjelpe dyr som ikke har det så bra.

Samme her! Og jeg ønsker å bli aktiv (Dyrebeskyttelsen). :)
Skrevet (endret)
Dyrevern.

jeg oxo..har selv 2 hunder og to katter og dyr betyr extremt mye for meg.

jeg kommer til og gjøre det jeg kan for og få verden bedre og leve i for dyr.

Endret av ^me^
Gjest Gjesta
Skrevet

Dyrevern. Var aktiv i dyrebeskyttelsen før, og har vært omplasseringshjem for både hunder og katter i mange år. Men etter at jeg flyttet ut på bygda og bilen ble vraka har jeg blitt litt avskåret fra disse aktivitene for å si det sånn. Men jeg planlegger å komme sterkt tilbake bare jeg får meg et kjøretøy.

Og musikk. Både som utøver og som formidler av musikkopplevelser. Er det noe jeg savner her i bygda er det muligheten for skikkelige klassiske musikkopplevelser, så jeg arbeider med å arrangere konserter og få tak i gode utøvere sånn at bygdefolket kan få oppleve noe annet enn folkemusikk og kirkekoret som er det det går mest i her.

Gjest Gjest
Skrevet
at jeg er i mot abort. kristendom, og noen politiske saker

:overrasket:

Og by the way: kristendom og abort er politiske saker...

Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket: Oh my good..."alle" er opptatt av dyr. Hva suer det om folk her da: dyreinteressert = typisk mykt og jentene og kjedelig.
Skrevet

dans.

bruker mye tid og penger på det, og det går forran mye annet.

evt kjæreste bør kunne ta i det minste en liten del i det, og i det minste akseptere at jeg trener mye og at jeg bruker penger og noe ferie til å reise i forhold til dansinga. både konkurranser og sosiale eventer.

ellers brenner jeg for, og kunne godt tenke meg å jobbet med og brukt mer tid på arbeidet mot rassisme. men har dessverre ikke funnet helt ut hvordan jeg best kan jobbe mot det, da stillinger innen dette gjerne krever utdannelse jeg ikke har.

Gjest Emera
Skrevet (endret)

Jeg jobber i en landsforening som organiserer mennesker med et spesifikt problem. Det brenner jeg for.

Endret av Emera
Gjest gjest1
Skrevet

Funksjonshemmedes rettigheter og tilgjengelighet i samfunnet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...