Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #1 Del Skrevet 3. desember 2002 I natt kjente jeg at nesa rant, men tenkte som så - jaja det er vel kun snue - jeg har hatt tett nese gjenom hele svangerskapet. Det har ikke vært kjempeirriterende akuratt heller da. Uansett jeg gikk i dusjen og kikket meg ikke i speilet, men da jeg kom ut var det søren blod i hele ansiktet. Har aldri blødd neseblod i hele mitt liv og har heller ikke pusset nesa innstendig da. Noen andre som har dette ? Må jo legge til at jeg sa: jaja dette er et annet symtom dette så jeg ble ikke akuratt knust over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mira1 Skrevet 3. desember 2002 #2 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei. Jeg går ut i fra at du har normalt blodtrykk? Hvis ikke så nevn dette neste gang du skal på kontroll. Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #3 Del Skrevet 4. desember 2002 Blodtrykket mitt er perfekt - kunne ikke fått det noe bedre så jeg er ikke så urolig. Måtte le litt på reaksjonen da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleopatra Skrevet 4. desember 2002 #4 Del Skrevet 4. desember 2002 Relax, det er normalt å blø litt neseblod når man er gravid. Jeg gjorde det også en dag. Dersom du synes selv det er veldig mye er det nok lurt å snakke med din lege om det. Om ikke annet så får å få et faglig svar på hvorfor det er slik. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jillwm Skrevet 4. desember 2002 #5 Del Skrevet 4. desember 2002 Kommer av at du har mer blod i kroppen enn normalt. Jeg blødde masse neseblod, spes i 2.trimester, og blodtrykket mitt var perfekt gjennom hele svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå