Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har en kjæreste som er i en stressa hverdag akkurat nå. Mye jobbing + eksamen. har du noen enkle og gode råd om hva vi kan finne på neste gang vi ses som settes pris på? vi har til en vane å bare sitte å glo på tv sammen mens vi duller med hverandre.....
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Hvis jeg virkelig skulle glede/smiske med han så hadde jeg dratt ham med på gokart! Det skal jeg gjøre den dagen jeg blir den kuleste kjæresten, ikke enda
Arkana Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 - Gå en tur i det fine været, enten i skog og mark eller til byen og kjøpt en god is som dere nyter i en fin park. - Lag en god middag sammen med dessert og spill et spill etterpå. - Gi hverandre massasje.
Jasmin Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Ha middagen ferdig en dag han kommer hjem fra jobb... Det pleier min kjæreste å sette stoor pris på..!
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 - Gå en tur i det fine været, enten i skog og mark eller til byen og kjøpt en god is som dere nyter i en fin park. - Lag en god middag sammen med dessert og spill et spill etterpå. - Gi hverandre massasje. ← Hvis de er under 60, da?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Hvis de er under 60, da? ← Jeg er under 60 (20 faktisk), og hadde satt pris på å gjøre disse tingene som Arkana nevner sammen med samboeren min.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #8 Skrevet 6. mai 2006 - Ta ham med på et par utepils i det fine været - Dra på fisketur - Planlegg sommerferien sammen - Besøk noen felles venner dere ikke har hatt tid til å se
Gjest Eksamensgutt, men ikke din sikke Skrevet 22. mai 2006 #9 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har en kjæreste som er i en stressa hverdag akkurat nå. Mye jobbing + eksamen. har du noen enkle og gode råd om hva vi kan finne på neste gang vi ses som settes pris på? vi har til en vane å bare sitte å glo på tv sammen mens vi duller med hverandre..... ← Det er et felles ansvar å finne på noe. Det er lett for at det blir slik at ingen tar dette ansvaret. Hva vil DU finne på da? Enn kjæresten din? overrask med noe du vet kjæresten vil. Tren sammen, klatre, gå en tur, lag middag, ommøbler, ha kreativ sex, planlegg en ferie, dra på shopping, besøk noen venner, overask med en romantisk middag med stearinlys, bowling, biljard, inviter venner på spill osv. Eller så kan dere spare penger sammen til fallskjermhopp eller noe annet i fremtiden. Noe realistisk. poenget er bare at man lager noe¨å glede seg til som er litt større en hverdagsting. Ellers er jeg god fan av dulling og film jeg altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå