Tova Skrevet 3. desember 2002 #1 Del Skrevet 3. desember 2002 Skulle ha skrevet igår,men var veldig sliten etter helga :oops:. Men sliten på en god måte for det har vært en helg som svarte veldig til forventningene. Det jeg ønsker med å ta dette opp her er vel en debatt rundt dette med trekant. Hva synes dere? Er det feil eller riktig ut i fra deres oppfatninger? Ikke at det forandrer noe på mitt syn,men synes det er spennende å høre hva andre synes. For vår del var det altså vellykket,og det tror jeg kommer av at vi har tatt oss tid,pratet og fantasert en masse før vi tok skrittet fullt ut. Desutten er vi helt trygge på hverandres kjærlighet og ikke sjalu noen av oss. Vi bar nyter å se at den andre har det godt. Enten det er sammen med andre,eller bare sammen med oss selv. Vi er godt voksne mennesker som vet hva vi vil og ikke vil. Og vi respekterer hverandre. Så til helgen. Vi hadde altså besøk av en ekstra mann(har prøvd det en gang før uten at det var sååå vellykket). Denne gangen var det rett kjemi. Det var ikke bare sex,men masse god mat og drikke,masse flørt og diskusjoner og selvfølgelig masse herlig sex med meg i sentrum. Begge mennene er hetero og slik bør det være synes jeg. :blunke: Vil ikke gå mer i detaljer her. Synes ikke det er riktig,men det var iallefall en herlig helg,som vi skal gjenta engang. Dette er ikke noe vi gjør ofte,da det viktigste er oss to,og er heller ikke noe vi gjør for å piffe opp noe som er dårlig. Vi har det helt fantastisk sammen,også sexuelt,men vi er lekne og kanskje litt sprø mennesker som er glad i livet og hverandre. Og vi NYTER begge deler. :D Kan også fortelle at vi en gang har hatt med en ekstra kvinne også. Jeg er hetero,så i utgangspunktet var det for at min elskede skulle få oppleve to kvinner,men jeg oppdaget at med en man tilstede var det faktisk spennede,selv om jeg aldri kunne tenkt meg en kvinne i senga(uten en mann). Nå gleder jeg meg til å høre fra dere. Både dere som kanskje har noe av de samme fantasier,dere som har samme erfaring(eller annen erfaring),og dere med motforestillinger. Jeg synes det er kjekt å høre hva andre synes,og tar gjerne en diskusjon i gjennsidig respekt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #2 Del Skrevet 3. desember 2002 Heisann! Så kjekt at det gikk så fint med dere da! Jeg og typen har veldig lyst til å prøve trekant en gang... Men foreløpig har det bare blitt med fantasien. Det jeg er litt urolig for er at jeg skal misslike det veldig å se typen min sammen med en annen dame. Jeg er ganske sjalu av meg... :-? Men jeg vet jo ikke hvordan jeg komme til å reagere med en ekstra person i senga. Kanskje jeg til og med bare ville sett meg ned og se på de to Tror egentlig det ville gått bra dersom vi hadde hatt trekant, for vi har vært i et stabilt forhold nå i 4 år, så vi vet hvor vi har hverandre. Vi får se, kanskje en dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tova Skrevet 3. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 3. desember 2002 Hallo gjest! Takk for svaret fra deg. Fint å høre om andre som er trygge på hverandre også. Men,og det er et stort men,hvis du er veldig sjalu så er du vel ikke helt trygg,og da kan det være dumt å gjennomføre en sånn ting. Prat om det,fantaser om det og ha det herlig dere to. Kanskje en dag er du klar,og da er du sikker. Vel nesten iallefall. Helt sikker kan man ikke være før man er der. Jeg var også sjalu før,men det er historie og vi tok tiden til hjelp,og fortet oss ikke inn i noe. Var selvfølgelig spent på hvordan jeg faktisk ville reagere når jeg så min elskede ha sex med en annen dame(han tenkte det samme da vi hadde med en ekstra mann). Teori og praksis kan jo som kjent være to forskjellige ting. Noe skal man vel la bli med fantasien. Men det gikk så fint(begge gangene). Ingen av oss følte sjalusi,og vi så hele tiden kjærligheten i hverandres øyne,og nøt det vi så. Noe de som var med oss også la merke til. Kjærligheten og harmonien som er mellom oss kan ingen ta i fra oss. Og det både føles og vises. Så lykke til,men ikke gjør noe forhastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 3. desember 2002 #4 Del Skrevet 3. desember 2002 Så lenge dette passer for dere, spiller det vel liten rolle hva andre måtte mene vel? Kjør trekant og andre ønsker dere måtte ha så lenge dere er enig og har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 3. desember 2002 #5 Del Skrevet 3. desember 2002 Min samboer og jeg hadde trekant med en kamerat av oss, så det ble to menn på meg! Veldig spennende og det ble ikke rart etterpå. Vi har et godt forhold, og stoler på hverandre. i annen jente, men tanken er for all del spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå