monja Skrevet 3. desember 2002 #1 Skrevet 3. desember 2002 Jeg gløtta såvidt innpå det igår, og det er bare en ting å si Dama er jo ikke rett navla. Jeg skal iallefall ikke se det neste gang.
*Stylish* Skrevet 3. desember 2002 #2 Skrevet 3. desember 2002 Jeg så på det ja. Var rett og slett helt idiotisk. Følger deg jeg monja med å si Gjør seg selv fullstendig til latter. Hadde virkelig vært flau jeg, hvis jeg hadde vært sønnen... (eller dattra) hennes. Stakkars gutt. men kommer nok til å følge med tror jeg.. har jo ikke no bedre å gjøre, så hvorfor ikke
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #3 Skrevet 3. desember 2002 Bladde innom i går kveld, og ble helt stum........ :o Dama er jo helt på trynet jo......
Mathias Skrevet 3. desember 2002 #4 Skrevet 3. desember 2002 Hu var jo så dopa mesteparten av tiden at hun knapt var på nett jo... Når hun var klar var hun jo betraktelig bedre... Kommer ikek til å se dette mer forøvrig... pinlig! var det...
Gjest care Skrevet 3. desember 2002 #5 Skrevet 3. desember 2002 Tragisk er det, dama er jo ikke helt god i hodet som har gått god for dette. Hun er jo dritdopa, mesteparten av tiden. Skulle ikke vært lov. Men det kan jo være en skrekk for den oppegående generasjonen.
Midnattsol Skrevet 3. desember 2002 #6 Skrevet 3. desember 2002 Stakkars sønnen hennes... Joda, jeg så på, og jeg kommer helt sikkert til å se på flere ganger. Jeg tror jeg satt med en blanding av et slikt :o og et slikt uttrykk.
bitten242002 Skrevet 3. desember 2002 #7 Skrevet 3. desember 2002 Så på det ja...Men hun er ikke helt god i hodet...Tror ikke jeg kommer til å se på det mer altså!!!
Aquarius Skrevet 3. desember 2002 #8 Skrevet 3. desember 2002 Jeg ser på mye rart, men dette gadd jeg ikke sjekke ut en gang. Jeg har sett reklame for det, Anna Nichole er tragisk
waco Skrevet 3. desember 2002 #9 Skrevet 3. desember 2002 Jeg ville mye heller datet Anna Nicole Smith enn noen av dere damer her. Hva er det ikke hun har å fortelle? Hvilkene historier er det ikke hun gjemmer på? Det er et megainteressant objekt, her snakker vi om en dame som ble revet ned av Ottar og gjenreist som hustru, mannen var jo sjølsagt fire ganger så gammel og kista var spikret. Hvor mye forakt tror dere ikke hun har fått? Hvilkene mistanker har ikke hun sett? Selvsagt gjør dette noe med psyken. Hvilket liv har dere levd i sammenligning? Dere snakker jo bare om dengangen julepynten skar seg og mensflekker på senga. Ubetydelige liv. Kjedelige liv. Deres livshistorier er ikke verdt de blå sider i allers, og allikevel fordømmer dere denne kvinnen? Anna Smith har så mange opplevelser og erfaringer at jeg gladelig ville valgt henne for en kveld selv for en byttehandel av femti norske jomfrujenter. Waco
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #10 Skrevet 3. desember 2002 Jeg ville mye heller datet Anna Nicole Smith enn noen av dere damer her. Er vel fordi du ikke har annlednig til å datet noen av damene her inne........ Og for det andre så hadde kanskje noen her inne heller datet Anna Nicole enn deg kjære Waco...... Sorry, jeg bare måtte
Shantee Skrevet 3. desember 2002 #11 Skrevet 3. desember 2002 Det var helt trist å se på.... Dopa hele tiden og stokk dum. Synd at mennesker må ødelegge seg selv med narkotika :cry: Hun kunne kanskje tenkt litt på sønnen sin også...
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 3. desember 2002 #12 Skrevet 3. desember 2002 Var det derfor hun var så slørete i blikket?
Mathias Skrevet 3. desember 2002 #13 Skrevet 3. desember 2002 Var det derfor hun var så slørete i blikket? samt doptonefallet... snøvler, sjangler og er generellt helt på tur... Se forskjellen når hun sitter og forteller på verandaen, da er hun helt anderledes... trist.
Tullerusk Skrevet 4. desember 2002 #14 Skrevet 4. desember 2002 Det gadd jeg ikke se, ble kvalm bare jeg såg reklama. *grøss*
Tusenfryd Skrevet 4. desember 2002 #15 Skrevet 4. desember 2002 Så et kvarter i går - mellom Charmed og Ally - og fikk kink i kjeven - så mye måpte jeg... noen mennesker skulle vært beskyttet mot seg selv. Jeg er ikke i tvil om at hun har noe å fortelle - men det kommer dårlig frem her i hvert fall. Og det er forskjell på å fortelle sin historie, og å legge seg så lagelig til for gjennomført utdriting på den måten. Jeg synes forøvrig da jeg så henne uten sminke og med en hestehale og i vanlige klær, at dama faktisk var veldig søt. Og det var en ny side som jeg synes var positiv å se. Men - desto mer synd syns jeg på henne som driver så inmari og doller seg opp - hun er ikke tjente med det, hun ser bare dårlig ut. Synes også innledningen hvor hun kysser pengesedler etc ikke taler til hennes fordel, selv om det var litt gøy med tegneserien da... Stakkars lille pike.
Julie Skrevet 4. desember 2002 #16 Skrevet 4. desember 2002 Enig med Tusenfryd. Når hun var usminket og "klar" var hun faktisk ganske søt og virket normal. Leste en plass at sønnen blir mobbet på skolen pga serien om mora Klems, Julie
Ruby Skrevet 7. desember 2002 #17 Skrevet 7. desember 2002 HALLO??? Hvem gir sin avdøde kremerte mann en tour rundt i det nye huset, for å så sette ham oppe på tv'en "så han kan se meg sove"? Dama er ikke god, men det er jo slikt som selger. Showet får man til å lure på om det faktisk er skrevet et manuskript....... Kan jo ikke være virkelighet dette her?
waco Skrevet 7. desember 2002 #18 Skrevet 7. desember 2002 Tenk dere hvor mange interessante mennesker Smith har møtt.
Emine Skrevet 7. desember 2002 #19 Skrevet 7. desember 2002 Har ikke selv sett showet, men har planer om å se det så fort jeg får mulighet...Grunnen til det er at jeg syns det er interresant med mennesker, forskjellige mennesker som har historier å fortelle... Mennesker som har hatt opplevelser og erfaringer, som "vanlig mannen i gata" bare kan drømme om... Hvis han i det hele tatt kan det... Og jeg velger å tro at alle disse opplevelser, erfaringer og møte med det nye og ukjente får oss til å vokse og gro... Det holder prosessen igang, heller det enn å jobbe på freia... Dømmer ingen, for hvem er vel jeg til å gjøre det...? "Lykkelig er den som finner visdom det menneske som vinner god innsikt" Solomos ordspråk
monja Skrevet 8. desember 2002 Forfatter #20 Skrevet 8. desember 2002 Må bare innrømme.....jeg har sett det flere ganger likevel. :oops: Måtte jo ber se hva hun fant på. Spisekonkurranse, strippeklubb.....noe for enhver. Men det huset - det vil jeg ha :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå