Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Hei jenter. Nå skel jeg være litt overfladisk her. Når du møter en mann , hva ser du mest på, hans kropp eller hans ansikt? Hadde du foretrukket en mann med et middels utseende og flott kropp framfor en mann med et pent ansikt og en mindre pen kropp? Selv er jeg litt usikker. Jeg ville nok ikke falt for en pen mann med en tynn og pinglete kropp, det skal jeg ærlig innrømme. Hva med dere?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Jeg liker ikke pene menn, så jeg må nok si kroppen.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Jeg er kun ute etter kroppen... Neida. Egentlig ingen av delene, det er holdningen og øynene som tiltrekker meg.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Jeg tror nok at det ville ha vært ansiktet som var viktigst, om jeg skal tenke overfladisk på det. (Det er da i virkeligheten mer enn en ting som skal til...)
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Kroppen, den må være veltrent. Men ansiktet må være kjekt, symmetrisk og maskulint.
Velvet Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 Jeg legger alltid merke til øynene hos folk. Det gjelder både kvinner og menn. Personligheten er selvfølgelig viktig. Etter at jeg bodde sammen med en heller humørløs fyr har jeg satt humoristisk sans høyt på listen min. Han trenger absolutt ikke ha en veltrent kropp, men ha helt ok vekt i fohold til høyde og kroppsbygning. Det er forøvrig én ting jeg er veldig nøye på og det er at han har pene tenner. Med det mener jeg at det ikke må se ut som om tennene er kastet på måfå inn i munnen og det må vises at han er nøye med renhold av tennene. Han skal også være snusfri. Snus er turn-off.
Dagensdiva Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 av ansikt og kropp.....vanskelig...men helt greit med supersexy kropp..og ok ansikt..nei...hmm....ansikt-kropp! dette var ikke lett!
Gjest Tristessa Skrevet 6. mai 2006 #10 Skrevet 6. mai 2006 Siden jeg selv har en totalt baaadass kropp, får jeg vel si at ansiktet er viktigst.
Eponine Skrevet 6. mai 2006 #11 Skrevet 6. mai 2006 helt overfladisk sett, ansiktet , øynene. Kroppen er ikke så viktig for meg, så lenge det ikke går ut i noen ekstremer, som ekstrem fedme eller ekstrem tynn. Så, jeg vil gjerne heller ha en pen mann med mindre pen kropp
Gjest Malina Skrevet 7. mai 2006 #12 Skrevet 7. mai 2006 Ja takk, begge deler! Jeg blir helt betatt av fine øyne, og sterke/muskuløst/brune armer, og så et fint smil! *sukk*
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #13 Skrevet 7. mai 2006 Dersom jeg må velge mellom ansikt eller kropp, så synes jeg at ansiktet er viktigst. Men utseendet til mannen betyr svært lite for meg, det er holdningen og det som kommer ut av munnen som betyr noe.
Abr@xas Skrevet 7. mai 2006 #14 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Nå er det gjerne vanskelig å se noe til hvordan kroppen ser ut under klærne sånn helt med en gang, så jeg legger selvsagt merke til ansiktet først. Siden dette er et overfladisk spørsmål, vil jeg vel da tiltrekkes mer av en mann med et bra ansikt i første omgang, i og med at jeg ikke kan vite noe spesielt om kroppen under klærne med en gang. Men, jeg er nok dessverre litt opptatt av (over)kroppen, så jeg hadde nok foretrukket en mann med et ok ansikt med en bra kropp. Endret 7. mai 2006 av Abr@xas
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #17 Skrevet 9. mai 2006 Ansiktet. Kan alltids lokke ham til å bli med på trening hvis det røyner på ;-)
svartku89 Skrevet 9. mai 2006 #18 Skrevet 9. mai 2006 Ansiktet! øynene håret! ikke minst.. elsker guttas hår.. ikke alt for langt men heller ikke snau.. eller.. kommer jo ann på om han kler det da men ellers så er jeg helt betatt av RYGGEN til gutte.. brede skuldre og en rygg der du ser linjen som ryggraden skaper der og skulderbladene som beveger seg når han beveger armene *sukkeh* ryggen.. som smalner av mot hoftene som er smaaal (å herregud.. jeg er helt betatt av egne ord!) ehuuum i alle fall så stiller jeg musikk-smak og personlighet høyt! og jeg trodde tidligere att klær hadde litt å si.. nei ikke helt sant! først da jeg så hvordan eksen min kledde seg så syns jeg han ligna en boms.. nå syns jeg det faktisk ser stilig ut, og om han kledde seg i mer orntlige klær så ville det sett helt rart ut! åh åh!! hendene er ganske viktige! jeg HATER tynne spinkle fingrer som ser ut til att de aldri har gjort annet enn å sitte inne og vært beskyttet fra arbeid.. litt grove hender, mandige liksom.. men overraskende myke og varme og holde i! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå