tuji Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Hva synes du er det peneste hverdagsserviset, og hvilke glass? Legg inn link! Jeg liker godt alt fraHöganäs.
Arwen Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Jeg drømmer om å ha New wave fra Villeroy som hverdagsservise. Har Grey Pearl som "fin-service" Nå har vi et sort servse fra IKEA som hverdagsservise. Stort sett fornøyd med det også.
anetted Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Vi har også grey pearl som fin servise, det er ve kjempefornøyd med:-) Stengods kunne jeg aldri hatt som hverdags servise, hater lyden som blir når man skjærer på det......
Arwen Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Stengods kunne jeg aldri hatt som hverdags servise, hater lyden som blir når man skjærer på det...... ← Er derfor jeg ikke er fornøyd med vårt bråker så ekkelt
Gjest -eline- Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Har ikke funnet noe penservice jeg kunne tenke meg, men jeg synes Figgjo Verde er et flott service man kan bruke til hverdags (og fest for den saksskyld). Har glass av Aino Aalto fra Iittala som jeg bruker til daglig. De er kjempegode å holde i, solid glass og pene i tillegg til at de er stykke designhistorie
tuji Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2006 Jeg synes disse glassene knuser så lett, jeg, men det er kanskje bare meg.
Gjest -eline- Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 Jeg synes disse glassene knuser så lett, jeg, men det er kanskje bare meg. ← Jeg har ikke merket det, og jeg knuser endel (klumsete, jeg? ). Har 6 store og 6 små og har brukt de i flere år, har tilogmed mistet noen i gulvet etpar ganger uten at de har knust...
Gjest Gjesten Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Synes også glassene fra iitalla brister for så å knuses veldig raskt. Prøver å behandle de forsiktig, spesielt hvis de tas helt varme ut fra oppvaskmaskinen. Til hverdags har vi et servise fra Porsgrund som heter Fiore Offwhite. Det var ikke dyrt, under 100 per enhet, og noen hundrelapper for litt større fat og salatboller. Se katalog på http://www.porsgrund.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå