Quirky Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Hvor lenge skal jeg la den trekke inn før jeg tar på fuktighetskrem? Og, en ting til: Hvis MD facial lotion gjør huden tynnere, skal den da bare brukes i en begrenset periode?
Alatariel Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Hvor lenge skal jeg la den trekke inn før jeg tar på fuktighetskrem? Og, en ting til: Hvis MD facial lotion gjør huden tynnere, skal den da bare brukes i en begrenset periode? ← Jeg pleier å la den trekke inn først også ta på krem. MD Formulations ( facial lotion) kan du bruke hele tiden, og den gjør ikke huden tynnere. MD's produkter virker ikke bare i overflaten av huden, men også i de nedre som du sikkert vet Resulatet er at huden/dermis blir tykkere, mens det døde hornlaget blir tynnere og jevnere. Men dersom du skulle oppleve noe form for irritasjon så bør du slutte med en gang. Lykke til
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Jeg pleier å kutte produkter med glykolsyre om sommeren, pga. sola. Det er lett å glemme seg, og da kan man få forbrenninger og/eller pigmentflekker.
Quirky Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2006 Takk! Må vurdere å kutte facial lotion i sommer da..men jeg er blitt avhengig, den har virkelig gjort forskjell på huden min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå