Gjest heihei Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Hei... ... Har aldri lagt ut sånne spørsmål før, Men håper på å få noen seriøse svar på det jeg lurer på, selv om det sikkert er litt teit å spørre om!! Kjæresten min har lyst til å "gå ned" på meg, men jeg kvier meg for dette. Tenker på ham, at det må jo være ekkelt?? Jeg mener... det må jo lukte og smake ekkelt og greier??? Jeg er renslig, kanskje for renslig når det gjelder å vaske meg nedentil, ihvertfall vil jeg være det hvis noen skal "romstere" der nede.... får helt panikk bare av tanken på at det kan lukte og sånn når kjæresten min sier han vil slikke meg, og har derfor ikke gitt ham lov til det enda... Jeg vasker meg med asan og dusjstrålen (er det sundt?) i dusjen, en gang om morgenen til vanlig, men hvis jeg skulle vært med på det kjæresten min foreslår, måtte jeg jo gjort dette hver gang rett før han skulle "gått ned" på meg..?? Uff....får heeeelt noia..... Hva er normalt??? Håper noen vil svare meg, selv om spørsmålene kan virke banale, er dette noe jeg faktisk virkelig lurer på.......... Hjelp!
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 hvis du er normalt renslig er det ikke ekkelt,
Gjest Varg-Menja Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Og gutter er tross alt biologisk programmert til å synes at kvinnelige kjønnslukter er kjempedigg, så det holder å være normalt renslig. Og ikke bruk for mye såpe ol, smaken av såpe er ikke like god for gutter under oralsex.
Gjest Labellamia Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Det holder hvis du tar deg en dusj før du legger deg, du er jo normalt renslig så tror ikke du lukter noe ille jeg. Dette sitter mer opp i hodet, slapp av og la han gjøre det og nyt det. Han vil sansynligvis elske lukten av deg. Når det gjelder sepe så bruker jeg Dr Greve sin dusjsepe, den er god og har rett PH verdi. Lukter frisk og godt også.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 hmm.... hvorfor nekte han noe som er SÅ nydelig,...... la han komme til så garantere jeg at det ikke blir siste gang ...
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 Utfører du oralsex på ham da? Hvis du gjør det. Synes du det er ekkelt? Hvilke tanker gjør du deg om det? Oralsex er helt vanlig. Dersom du dusjer om morgenen og vasker deg før du legger deg (ev. før du har sex dersom du er engstelig) så er det ingenting i veien med hygienen din. Len deg tilbake og nyt
Gjest heihei Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Utfører du oralsex på ham da? Hvis du gjør det. Synes du det er ekkelt? Hvilke tanker gjør du deg om det? Oralsex er helt vanlig. Dersom du dusjer om morgenen og vasker deg før du legger deg (ev. før du har sex dersom du er engstelig) så er det ingenting i veien med hygienen din. Len deg tilbake og nyt ← Nei, gir ikke ham munnsex enda. Har lyst til å begynne med det snart en gang, men vil ikke gjøre noe jeg ikke er klar for. Er veldig viktig for meg å verne om mine egne grenser siden jeg ble presset (tvunget) av eksen min både til å motta og gi oralsex. Har forøvrig pratet ut litt om dette med psykolog, og kjæresten min, som jeg har vært sammen med i bare to mnd, vet om at jeg har en litt anstrengt holdning til dette. Vi har derfor blitt enige om at han ikke skal mase om å gjøre det på meg før JEG sier ifra... I tillegg til at jeg er redd for at han skal synes jeg er ekkel (uten at han sier det direkte til meg, han er veldig høflig av seg), er jeg veldig redd for at jeg skal føle at jeg overstiger noen egne grenser... Vanskelig å fikse på det i etterkant... Er sikkert ikke bare bare å slutte med oralsex når man først har åpnet for det heller...verken for han eller meg..
Gjest heihei Skrevet 6. mai 2006 #8 Skrevet 6. mai 2006 Må jo også nevne, at så fort jeg gir ham lov til å gå ned på meg, vil jo jeg føle meg forpliktet til å gjøre det samme for ham... Vil ikke føle at han gir mer enn meg...
Kosejenta Skrevet 7. mai 2006 #9 Skrevet 7. mai 2006 Nei, gir ikke ham munnsex enda. Har lyst til å begynne med det snart en gang, men vil ikke gjøre noe jeg ikke er klar for. Er veldig viktig for meg å verne om mine egne grenser siden jeg ble presset (tvunget) av eksen min både til å motta og gi oralsex. Har forøvrig pratet ut litt om dette med psykolog, og kjæresten min, som jeg har vært sammen med i bare to mnd, vet om at jeg har en litt anstrengt holdning til dette. Vi har derfor blitt enige om at han ikke skal mase om å gjøre det på meg før JEG sier ifra... I tillegg til at jeg er redd for at han skal synes jeg er ekkel (uten at han sier det direkte til meg, han er veldig høflig av seg), er jeg veldig redd for at jeg skal føle at jeg overstiger noen egne grenser... Vanskelig å fikse på det i etterkant... Er sikkert ikke bare bare å slutte med oralsex når man først har åpnet for det heller...verken for han eller meg.. ← Ble å tvunget av min ex,slik at jeg sleit lenge med dette.Sambo forstod og ga meg tid.Han slikket meg, men ventet selv....Da jeg følte meg trygg nok, følte vi oss frem. Han var veldig klar over hva som hadde skjedd med min ex, og idag sier han ikke noe på det hvis jeg ikke vil, men er veeeldig glad når jeg vil Ikke gjør noe du ikke er klar for, men når du er klar gled deg Det er helt nyyyydelig!!! (Det er ikke ekkelt så lenge du er renslig)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå