Gjest Utdrikningslag Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Jeg hadde utdrikningslag for 2 uker siden. Vi var 11 venniner som dro med danskebåten til Hirtshals. Hadde en kanontur, med shopping god mat og selvfølgelig en fest. Jeg ble utpå natten ganske så full, og jeg ble geleidet til min lugar da jeg måtte kaste inn "handkleet" ved 03tiden. Etter det gikk min venninde tilbake og forsatte festen med de som enda var oppegående. Like etter at jeg hadde sagt godnatt banket det på døren, jeg åpnet, og der sto en jeg hadde sett mye på hele kvelden, en flott kar. Han presenterte seg kan jeg huske og inviterte seg selv inn på min lugar. Vi ble sittende å drikke vann og brus en stund, før jeg ikke klarte å motstå han lenger..... vi holdt på i timesvis og jeg sov minimalt. Nå i ettertid plager det meg så mye at jeg vet ikke hvordan det skal gå i kirken til neste helg. Bør jeg fortelle dette til min bedre halvdel? Ville dere gjordt det, dersom dere var i min situasjon? Jeg er nesten 100%sikker på at dersom jeg forteller det så klikker typen totalt, og vi blir trolig ikke gift dette 10-året.... Blir liksom så leit å starte et giftemål basert på utroskap.... uff så dum jeg har vært...... men ting taler for og imot å fortelle dette til min kommende.
Gjest Shadowlyn Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Fortell ham det og la han bestemme om han vil gifte seg med en som er utro.
Jerika Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Litt av et dilemma du har havnet i. Spørsmålet er om hvorfor du eventuelt skulle forteller han det. Er det fordi du har dårlig samvittighet? Eller er der fordi du tror det er best for han? Det er ikke noe enkelt svar på dette, men jeg kan si at "ærlighet for enhver pris", er noe jeg har jeg droppet. Det er ikke bra for noen. Klart at visst jeg var han og skulle gifte meg med deg og dette er noe du har en tilbøylighet til å gjøre, så hadde jeg nok villet visst om det. For da kommer ikke ekteskapet til å fungere. Visst dette kun er en engangshendelse og du ikke har tenkt å fortsette i denne stilen, så tror jeg ikke at jeg hadde villet vite om det. Alle kan gjøre en feil, og dermed ofre kanskje mange års lykkelig ekteskap for det et feiltrinn er kanskje litt dramatisk, eller? Jeg vet ikke. Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Er d noen han kjenner som vet det? For da er risikoen større for at han får vite det av andre... Hvis ikke, og dette bare er en engangshendelse, tror jeg at jeg ville holdt kjeft!
Gjest Fruktkake Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Det er mye her som får jeg til å tvile på om dette innlegget er reelt eller om det er oppspinn. For det første: Hvordan visste fyren hvilken lugar du var på? For det andre: Hadde du lugar alene? Er det ikke vanlig med to-, tre- og fire-mannslugarer? Hvis svaret er nei, hvordan klarte dere å "holde på i timesvis" uten å bli forstyrret? Om dette virkelig er tilfelle (jada, har hørt om slike utdrikningslagshistorier før, så jeg vet det forekommer), så har du virkelig rota det til for deg selv. Og ikke minst for din tilkommende ektemann. Måten du skriver på fører til at jeg automatisk tenker at dette ikke er første ganga du har vært utro. Og hva er det som gjør at en kvinne som skal gifte seg om tre uker har sex med en fremmed? Alkohol har kanskje litt av skylda, men dere satt jo tross alt bare og drakk brus og vann, så rusen må jo ha vært på returen? Dessuten husker du jo det meste som skjedde, så da blir det for tynt å skylde på alkoholen. Dersom du forteller det til han du skal gifte deg med, vil det bli et helvete. Dersom du ikke forteller det, vil det også bli et helvete. Hvordan kan du klare å leve med dette, spesielt på bryllupsdagen? Det er den lykkeligste dagen i din manns liv, og hadde jeg vært deg ville jeg følt at jeg hadde lurt ham, ført ham bak lyset. Hvis du forteller det vil han nok avlyse/utsette bryllupet, men slik jeg ser på dette så er det kanskje det beste for deres forhold. Så kan det kanskje hende at han med tida tilgir deg, og at bryllupet blir avholdt på et senere tidspunkt. Uansett hva du gjør; lykke til!
Gjest gjesta Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 Er vel fjerde gang jeg leser dette innlegget. Er det vanlig at bruder er utro på danskebåten?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Det er mye her som får jeg til å tvile på om dette innlegget er reelt eller om det er oppspinn. For det første: Hvordan visste fyren hvilken lugar du var på? For det andre: Hadde du lugar alene? Er det ikke vanlig med to-, tre- og fire-mannslugarer? Hvis svaret er nei, hvordan klarte dere å "holde på i timesvis" uten å bli forstyrret? Om dette virkelig er tilfelle (jada, har hørt om slike utdrikningslagshistorier før, så jeg vet det forekommer), så har du virkelig rota det til for deg selv. Og ikke minst for din tilkommende ektemann. Helt enig. Syns ikke det blir mer seriøst av at innlegget er lagt til kl 0408. Noen som har det moro på nachspiel?
Gjest gjesta Skrevet 6. mai 2006 #8 Skrevet 6. mai 2006 Som sagt. Innlegget kommer ett par ganger i året..
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #9 Skrevet 6. mai 2006 det er du som har gjort en feil og da bør du stå for det. Blir vel litt feil å starte et ekteskap med løgn. Du må fortelle han hva som har skjedd, han bør selv få velge om han vil gifte seg med deg etter dette.. Han kommer sikkert til å tilgi deg,men dette er noe som han må bestemme.. vær åpen og ærlig med han med en gang,istedet for at du kanskje forteller han det senere. da kommer han jo til å lure på hva andre ting du har løyet om og da blir det lettere å få mistanke til deg. Dette går sikkert bra.. Lykke til
Lykketrollet Skrevet 6. mai 2006 #11 Skrevet 6. mai 2006 Hvis det er tilfelle at dette er sant så støtter jeg oppunder dette innlegget HELHJERTET! Det er mye her som får jeg til å tvile på om dette innlegget er reelt eller om det er oppspinn. For det første: Hvordan visste fyren hvilken lugar du var på? For det andre: Hadde du lugar alene? Er det ikke vanlig med to-, tre- og fire-mannslugarer? Hvis svaret er nei, hvordan klarte dere å "holde på i timesvis" uten å bli forstyrret? Om dette virkelig er tilfelle (jada, har hørt om slike utdrikningslagshistorier før, så jeg vet det forekommer), så har du virkelig rota det til for deg selv. Og ikke minst for din tilkommende ektemann. Måten du skriver på fører til at jeg automatisk tenker at dette ikke er første ganga du har vært utro. Og hva er det som gjør at en kvinne som skal gifte seg om tre uker har sex med en fremmed? Alkohol har kanskje litt av skylda, men dere satt jo tross alt bare og drakk brus og vann, så rusen må jo ha vært på returen? Dessuten husker du jo det meste som skjedde, så da blir det for tynt å skylde på alkoholen. Dersom du forteller det til han du skal gifte deg med, vil det bli et helvete. Dersom du ikke forteller det, vil det også bli et helvete. Hvordan kan du klare å leve med dette, spesielt på bryllupsdagen? Det er den lykkeligste dagen i din manns liv, og hadde jeg vært deg ville jeg følt at jeg hadde lurt ham, ført ham bak lyset. Hvis du forteller det vil han nok avlyse/utsette bryllupet, men slik jeg ser på dette så er det kanskje det beste for deres forhold. Så kan det kanskje hende at han med tida tilgir deg, og at bryllupet blir avholdt på et senere tidspunkt. Uansett hva du gjør; lykke til! ←
Flowery Skrevet 6. mai 2006 #12 Skrevet 6. mai 2006 og der sto en jeg hadde sett mye på hele kvelden, en flott kar. ← Høres ut som om du var på sjekkeren. Hvorfor? Hvis du har tenkt å gifte deg.
Gjest Gjest1 Skrevet 6. mai 2006 #13 Skrevet 6. mai 2006 Hva ville du selv ha ønsket at din mann gjorde, dersom han opplevde det som du opplever nå? Snu situasjonen, og om du er ærlig så finner du svaret.
Jasmin Skrevet 6. mai 2006 #15 Skrevet 6. mai 2006 ...? Synes også dette innlegget hørtes litt for...galt til å være sant..! Men, dersom det er sant: FORTELL HAM DET!!! ...dersom du klarer å være utro på utdrikningslaget ditt, så er det garantert at du klarer det en annen gang også... Stakkar mann, viss du velger å lure ham...
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #16 Skrevet 6. mai 2006 Seriøst: nå må jeg bare spørre. Jobbet han på båten?
Pasha Skrevet 6. mai 2006 #17 Skrevet 6. mai 2006 fortell ham det og dersom han forlater deg er det din egen feil. Er man utro fortjener man ikke bedre.
Brudeberta70 Skrevet 6. mai 2006 #18 Skrevet 6. mai 2006 Hvorfor skal du gifte deg??? Du er åpenbart ikke klar for noe ekteskap!!! Stakkars mann!
mallina Skrevet 6. mai 2006 #19 Skrevet 6. mai 2006 Ja hvorfor skal du gifte deg? Hvordan klarer noen å gjøre noe slikt rett før de skal gifte seg? Trur du bare må si det, og hvis det ikke blir noe brylup, så er det tross alt din feil.
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2006 #20 Skrevet 6. mai 2006 Ikke gift deg, dette tror jeg ikke du klarer å leve med, og selve bryllupsdagen må da få en vanvittig bismak eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå