Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Når det gjelder utroskap. Er gutter verre enn jenter når det kommer til utroskap? Hvis alt ikke er så det skal i forholdet og den gode gamle gnisten ikke lenger er tilstede, går dere til en annen og har sex da? For meg (mann) virker det som at damer kan gå flere mnd uten sex og at kvinner ikke har det samme behovet som menn har? Menn har et mye sterkere og mer seksualdrift enn kvinner. Finnes selvfølgelig noen unntak, men sånn generelt sett. Hva mener du?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 En mann kan også fint gå flere måneder uten sex...Akkurat som kvinner ikke kan gå 5 minuter uten det. Den eneste forskjellen mellom kvinner og menn når det gjelder sex. Er det at vi har en snabel og de har et hul og bryster. Og det er det. Kvinnes seksualdrift er like sterks som mannens. Det mener jeg.....og du er helt på jorde i det du skriver
Nabodama Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Det er jo oftere at kvinnen tar initiativ til skilsmisse enn menn gjør. Det kan vel tyde på at menn lettere blir i et dårlig forhold enn kvinner. Sånn sett kan det være at menn har større tilbøyelighet til å være utro i et forhold de egentlig ønsker seg ut av. På den annen side har menn kanskje en tendens til å være fornøyd med mindre enn kvinner i et forhold. Altså det skal mindre til for at mannen er fornøyd i forholdet enn kvinnen. Jeg tror at menn har lettere for å bli fristet av et lite sidesprang enn kvinnen. Når kvinner er utro, følger det gjerne føelser med. De er utro med en mann de anser som "bedre" enn den de har et forhold til. Men dette er rent generelt vas. Det finnes jo mange menn og kvinner som bryter med denne teorien, men jeg tror det er en tendens i den t\retningen. Uansett, både menn og kvinner har lettere for å være utro når de er i et forhold som ikke fungerer godt enn ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå