Gå til innhold

Fine dikt om kjærlighet-trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teksten til "Et liv for mig" av The Real Group er en nydelig kjærlighetserklæring. Vokalisten som synger den skrev den til sitt eget bryllup :)

Skrevet
Teksten til "Et liv for mig" av The Real Group er en nydelig kjærlighetserklæring. Vokalisten som synger den skrev den til sitt eget bryllup :)

Har du eller noen andre teksten til denne? er veldig nysgjerrig, men jeg klarer ikke søke med frem til den selv... Vil gjerne lese den!

Skrevet (endret)

Ein å vere to i lag med

Fint med ein å gå på tur i lag med,

fint med ein å vere sur i lag med.

Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Skrevet

Det var nydelig - det har jeg lyst til å bruke!!! :hjerte:

• 7 måneder senere...
Gjest Ove Kirkestuen
Skrevet
Vil anbefale et dikt av Egil Ulateig som heter "Ikke for nær". Diktet synes jeg er nydelig. Har fulgt meg i mange år, og ble lest under vår vielse.Handler om å være nær, men å bevare sitt selv på samme tid. Dersom du googler navnet på diktet og dikteren kommer det opp i en blogg, bare bla litt ned på siden.
.

Diktet "Ikke for nær" av Egil Ulateig blir nå tonesatt på en jazzplate med Anne-Marie Giørtz.-Jeg er journalist og skal skrive i lokalavisen om hvorfor dette diktet er så populært. Trenger aller helst navn på en prest eller flere som har brukt dette diktet og naturligvis brudepar som har ønsket seg det. -

Mvh

Ove Kirkestuen

tlf 456 00 625

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...