eleit Skrevet 27. oktober 2008 #21 Skrevet 27. oktober 2008 Teksten til "Et liv for mig" av The Real Group er en nydelig kjærlighetserklæring. Vokalisten som synger den skrev den til sitt eget bryllup
Sørlandsbrud_09 Skrevet 27. oktober 2008 #22 Skrevet 27. oktober 2008 Teksten til "Et liv for mig" av The Real Group er en nydelig kjærlighetserklæring. Vokalisten som synger den skrev den til sitt eget bryllup Har du eller noen andre teksten til denne? er veldig nysgjerrig, men jeg klarer ikke søke med frem til den selv... Vil gjerne lese den!
Ira Skrevet 28. oktober 2008 #23 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Ein å vere to i lag med Fint med ein å gå på tur i lag med, fint med ein å vere sur i lag med. Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 28. oktober 2008 av Veslejenta
Sørlandsbrud_09 Skrevet 28. oktober 2008 #24 Skrevet 28. oktober 2008 Det var nydelig - det har jeg lyst til å bruke!!!
Gjest Ove Kirkestuen Skrevet 5. juni 2009 #25 Skrevet 5. juni 2009 Vil anbefale et dikt av Egil Ulateig som heter "Ikke for nær". Diktet synes jeg er nydelig. Har fulgt meg i mange år, og ble lest under vår vielse.Handler om å være nær, men å bevare sitt selv på samme tid. Dersom du googler navnet på diktet og dikteren kommer det opp i en blogg, bare bla litt ned på siden.. Diktet "Ikke for nær" av Egil Ulateig blir nå tonesatt på en jazzplate med Anne-Marie Giørtz.-Jeg er journalist og skal skrive i lokalavisen om hvorfor dette diktet er så populært. Trenger aller helst navn på en prest eller flere som har brukt dette diktet og naturligvis brudepar som har ønsket seg det. - Mvh Ove Kirkestuen tlf 456 00 625
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå