Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0
Skrevet

Jaja jeg vet jeg har driti meg ut.. Jeg brukte en ansiktsmaske jeg fikk av sambo av et ukjent merke som jeg tipper han har kjøpt veldig billig. (det var en liten ekstragave en gang...) Jeg tenkte jeg skulle rense huden og tok den siden den var den eneste jeg fant....

Det var en gjørmelignende maske som skulle være avslappende og rensende, og jeg satt ganske lenge med den (over 1 time iallefall)

Når jeg tok den av med en klut var huden rødflammende og varm under. Jeg ser tydelig skille rundt øynene og fra halsen til brystet der jeg ikke har hatt masken.

Noen som har tips til hva jeg skal gjøre? tror dere det går fort over? Jeg har smurt meg inn med en god nattkrem men lurer litt på om det er noe annet jeg kunne gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Over en time må da være i lengste laget (!?). Vanligvis skal de jo bare sitte på 10-15 min. Tror det er det som gjør at du brenner, ikke nødvendigvis at det e ret billigmerke. Det går nok over bare du er flink til å smøre.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg vet, jeg glemte den helt.... :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Det kan jo også være at denne masken har satt skikkelig fart på blodsirkulasjonen din? I såfall vil rødheten være borte etter rimelig kort tid.

Gjest Gjest
Skrevet

Å ha masken på i over en time høres mye ut synes jeg. De jeg har tatt tidligere har det vært sånn ca 10 minutter en skulle ha de på. Kan nok ha blitt litt for mye for huden din å ha dne på så lenge.

Gjest gjest 0
Skrevet

Nå er det helt bra igjen så da var det sikkert ikke noe farlig! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Man blir vel ofte rød av gjørmemasker, dyre som billige, for de setter jo i gang blodsirkulasjonen. Vil tippe huden din ser fin og fresh ut nå. :)

Gjest gjest 0
Skrevet

Joda, den er fresh den! men jeg ser jeg burde tatt meg en tur til hudpleier og fått litt hjelp med urenhetene... :sjenert:

Gjest Gjest1
Skrevet

Til en annen gang kan du jo prøve med aloe vera-gele. Den virker kjølende og helende. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Å ha masken på i over en time høres mye ut synes jeg. De jeg har tatt tidligere har det vært sånn ca 10 minutter en skulle ha de på. Kan nok ha blitt litt for mye for huden din å ha dne på så lenge.

Den mister vel uansett sin virkning etter 15-20 minutter;)

Gjest gjest 0
Skrevet (endret)

leste feil..... :sjenert:

Endret av Vampyra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...