Tiit Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Er det noen som har prøvd begge, og hva syns dere?? Har ikke fått sjekka den ut ennå, men syns den i fjor var veldig deilig, så jeg må nok forsøke den nye også. Deilig å finne en god sommerduft!
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Jeg syns de lukter det samme hvert år? ← Enig. Jeg har sniffet på årets og den lukter like søtt, fruktig og sommerlig som de fra årene før.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Er det noen som har prøvd begge, og hva syns dere?? Har ikke fått sjekka den ut ennå, men syns den i fjor var veldig deilig, så jeg må nok forsøke den nye også. Deilig å finne en god sommerduft! ← Jeg var ikke noe imponert, så tror ikke jeg kommer til å kjøpe den i år. Vanligvis kjøper jeg den hvert år. Favoritten er den som kom for to år siden. Den har jeg på meg i dag psst, den jeg har er ikke to år gammel, jeg kjøpte ny for noen par mnd siden på strawberrynet
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Jeg var ikke noe imponert, så tror ikke jeg kommer til å kjøpe den i år. Vanligvis kjøper jeg den hvert år. Favoritten er den som kom for to år siden. Den har jeg på meg i dag psst, den jeg har er ikke to år gammel, jeg kjøpte ny for noen par mnd siden på strawberrynet ← Men den må da være 2 år gammel selv om den er "ny" fra SN? Er det ikke slik at sommerparfymene bare lages en gang og selges til det er tomt?
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 Men den må da være 2 år gammel selv om den er "ny" fra SN? Er det ikke slik at sommerparfymene bare lages en gang og selges til det er tomt? ←
Vanilje jenta Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Men den må da være 2 år gammel selv om den er "ny" fra SN? Er det ikke slik at sommerparfymene bare lages en gang og selges til det er tomt? ← Hvem parfyme er det da?
Ireth Carnesir Skrevet 6. mai 2006 #8 Skrevet 6. mai 2006 Den for 2 år siden var veldig god. Fjorårets likte jeg ikke. Men den i år har jeg kjøpt
Armonia Skrevet 7. mai 2006 #10 Skrevet 7. mai 2006 Er det Rockin rio som var fjorårets? ← Ja Jeg synes årets lukter det samme som fjorårets.
Jasmin Skrevet 7. mai 2006 #11 Skrevet 7. mai 2006 Hva het den som kom for 2 år siden, da? I mitt hode er de alle like... Men, tror muuligens jeg hadde den som var for 2 år siden...?
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #12 Skrevet 7. mai 2006 Men den må da være 2 år gammel selv om den er "ny" fra SN? Er det ikke slik at sommerparfymene bare lages en gang og selges til det er tomt? ← Synes det høres rart ut. Hva de andre parfymene som har vært i salg i 10 år da? Er de like gamle? Jeg tror jeg hadde merket hvis parfymen min var gammel...
Armonia Skrevet 7. mai 2006 #13 Skrevet 7. mai 2006 Synes det høres rart ut. Hva de andre parfymene som har vært i salg i 10 år da? Er de like gamle? Jeg tror jeg hadde merket hvis parfymen min var gammel... ← Nei, de er nok nye. Escada lager jo ny sommerduft hvert år. Det blir bare produsert ett vist opplag, det blir ikke produsert når dette er solgt ut - så vidt jeg vet. Jobber i parfymeri innimellom, og når vi er tomme får vi ikke mer av sommerduften. Tror nok derfor at den du har kjøpt må være gammel. Men det spiller vel egentlig ingen rolle hvis du synes den lukter det samme som en "fersk" en
Ireth Carnesir Skrevet 7. mai 2006 #14 Skrevet 7. mai 2006 Hvem parfyme er det da? ← Den som var i forfjor het Island Kiss. Kjempegod.
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2006 #15 Skrevet 7. mai 2006 Jeg var heller ikke imponert. Er Rockin Rio og Ibiza Hippie som har vært de beste synes jeg, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe årets nei..
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #17 Skrevet 7. mai 2006 Noen som har forslag til andre sommerdufter da? ← Promesse fra Cacharel og Gucci edp II. Gode og ikke altfor søte sommerdufter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå