Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd begge, og hva syns dere?? Har ikke fått sjekka den ut ennå, men syns den i fjor var veldig deilig, så jeg må nok forsøke den nye også. Deilig å finne en god sommerduft!

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg syns de lukter det samme hvert år?

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg syns de lukter det samme hvert år?

Enig. Jeg har sniffet på årets og den lukter like søtt, fruktig og sommerlig som de fra årene før.

Gjest gjest1
Skrevet
Er det noen som har prøvd begge, og hva syns dere?? Har ikke fått sjekka den ut ennå, men syns den i fjor var veldig deilig, så jeg må nok forsøke den nye også. Deilig å finne en god sommerduft!

Jeg var ikke noe imponert, så tror ikke jeg kommer til å kjøpe den i år. Vanligvis kjøper jeg den hvert år.

Favoritten er den som kom for to år siden. Den har jeg på meg i dag ;)

psst, den jeg har er ikke to år gammel, jeg kjøpte ny for noen par mnd siden på strawberrynet :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg var ikke noe imponert, så tror ikke jeg kommer til å kjøpe den i år. Vanligvis kjøper jeg den hvert år.

Favoritten er den som kom for to år siden. Den har jeg på meg i dag  ;)

psst, den jeg har er ikke to år gammel, jeg kjøpte ny for noen par mnd siden på strawberrynet :)

Men den må da være 2 år gammel selv om den er "ny" fra SN? Er det ikke slik at sommerparfymene bare lages en gang og selges til det er tomt?

Gjest Gjesta
Skrevet
Men den må da være 2 år gammel selv om den er "ny" fra SN? Er det ikke slik at sommerparfymene bare lages en gang og selges til det er tomt?

:Nikke:

Skrevet

Hvem parfyme er det da?

Skrevet

Den for 2 år siden var veldig god. Fjorårets likte jeg ikke. Men den i år har jeg kjøpt :)

Skrevet

Er det Rockin rio som var fjorårets?

Skrevet
Er det Rockin rio som var fjorårets?

Ja

Jeg synes årets lukter det samme som fjorårets.

Skrevet

Hva het den som kom for 2 år siden, da?

I mitt hode er de alle like... :ler:

Men, tror muuligens jeg hadde den som var for 2 år siden...?

Gjest gjest1
Skrevet

Synes det høres rart ut.

Hva de andre parfymene som har vært i salg i 10 år da? Er de like gamle?

Jeg tror jeg hadde merket hvis parfymen min var gammel... :sjenert:

Skrevet
Synes det høres rart ut.

Hva de andre parfymene som har vært i salg i 10 år da? Er de like gamle?

Jeg tror jeg hadde merket hvis parfymen min var gammel...  :sjenert:

Nei, de er nok nye. Escada lager jo ny sommerduft hvert år. Det blir bare produsert ett vist opplag, det blir ikke produsert når dette er solgt ut - så vidt jeg vet. Jobber i parfymeri innimellom, og når vi er tomme får vi ikke mer av sommerduften.

Tror nok derfor at den du har kjøpt må være gammel. Men det spiller vel egentlig ingen rolle hvis du synes den lukter det samme som en "fersk" en :)

Skrevet
Hvem parfyme er det da?

Den som var i forfjor het Island Kiss. Kjempegod.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg var heller ikke imponert. Er Rockin Rio og Ibiza Hippie som har vært de beste synes jeg, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe årets nei..

Skrevet

Noen som har forslag til andre sommerdufter da? :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet
Noen som har forslag til andre sommerdufter da?  :sjenert:

Promesse fra Cacharel og Gucci edp II. Gode og ikke altfor søte sommerdufter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...