Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

de er 1-2 størrelser for små,men er dødslekre.kjøpte de da jeg trodde jeg fortsatt ville gå ned i vekt,men den gang ei.

er det noe jeg kan gjøre?de er så pølsetrang at de må jobbes hardt med for å få på...og da tyter det ut på alle kanter.finnes det hjelp å få??!

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Ta de på mens de fremdeles er fuktig?

Gjest Gjest
Skrevet
Ta de på mens de fremdeles er fuktig?

ja det fortalte ei på jobben om at de drev med 80 tallet, da buksene skulle være pinnetrange.

De MÅTTE ta dem på seg våte eller så hadde de ikke nubbesjans. :ler:

Ellers så får du vel ta deg en ekstra sykkel tur ;)

Gjest kattekwinnen
Skrevet

Haha, jobber du på samme jobben som meg? ;) noen på min jobb og som har sagt det, de dusjet med de på... (hadde de dusj på 80-tallet? =D)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Haha, jobber du på samme jobben som meg? ;) noen på min jobb og som har sagt det, de dusjet med de på... (hadde de dusj på 80-tallet? =D)

Fy f**, nå fikk du meg til å føle meg gammel!!! :overrasket:

Det er jo bare 26 år siden 1980, ikke 100...

Gjest Gjest
Skrevet

hjelper det virkelig? syns bukser alltid er altfor trange når de er nyvasket. ellers kan du gjøre som jeg har gjort på mange av mine bukser, flytte knappen...

Gjest gjesta
Skrevet

Har du testet å vaske buksen med masse tøymykner? Funker for meg..

Gjest Gjest
Skrevet

Strekk dem mens de er våte.

Gjest Gjest
Skrevet

Det jeg har gjort hvis jeg har kjøpt for trange bukser, er å vaske dem, og istedenfor å henge på tørkestativ, så har jeg dratt linningen over feks et sykkestyre eller en høytaler, eller hva som helst egentlig. Poenget er at det skal tørke med max strekk. Det funker bra på mine bukser.

Altså - max strekk i linningen mens det tørker.

Gjest Gjest
Skrevet
Det jeg har gjort hvis jeg har kjøpt for trange bukser, er å vaske dem, og istedenfor å henge på tørkestativ, så har jeg dratt linningen over feks et sykkestyre eller en høytaler, eller hva som helst egentlig. Poenget er at det skal tørke med max strekk. Det funker bra på mine bukser.

Altså - max strekk i linningen mens det tørker.

ok,det hørtes ikke dumt ut.det skal jeg prøve.i tillegg bruke masse skyllemiddel kanskje,som en over her foreslår.

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke akkurat hva det skyllemiddelet skulle være godt for.

Det eneste det gjør er å tette igjen porene på tøyet.

Gjest Gjest
Skrevet

tenkte kanskje at skyllemiddelet gjorde buksa lettere å vide ut?

Gjest Gjesta
Skrevet
tenkte kanskje at skyllemiddelet gjorde buksa lettere å vide ut?

:Nikke: Det funker som juling. Jeg har ei bukse som er stiv og ekkel og litt trang som nyvasket, så jeg må slite for å få den på. Etter en real dose mykemiddel gikk det hele mye bedre. Mykemiddel er ikke bra for stretch, men ellers ser jeg ikke helt problemet (hud har porer, stoff har ikke).

Gjest gjest1
Skrevet
Vet ikke akkurat hva det skyllemiddelet skulle være godt for.

Det eneste det gjør er å tette igjen porene på tøyet.

Skyllemiddel ødelegger stretch, så det vil fungerer fint det. Hvis man VIL vide ut altså..

Skrevet

Jeg fikk også tipset om å ta dem på mens de enda er våte...

...åsså ta noen skikkelige knebøy, mens du har dem på ;)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

*grøss*

Få ting er så motbydelige som å ta på seg fuktige klær :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...