Laini Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Ja da har jeg omtrent bestemt meg for å holde tale. Den er skrevet iallefall........ Godkjent av bestevenninne som lo og gråt når hun leste den;-) Men etter brudgommens tale som jeg tror da kommer etter hovedretten, blir den holdt etter at bordene er ryddet? Burde min tale da komme rett etter, eller bør forlover talene holdes først?? Aaaaaahhhhhhhh De små detaljene.......... Noen kommer vel med sanger også ( kan ikke nekte dem iallefall;.) )
Huldra:) Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Tror deres taler holdes før forlovernes ja Dersom du har lyst til å legge ut talen din slik at vi også kan gråte en skvett, og få litt inspirasjon, - eller sende en PM - er det jo hyggelig Hoder på å tenke på den selv jeg... Synes det er litt vanskelig
Laini Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2006 Kan sikkert sende deg en PM, har fått mye inspirasjon til talen fra andre her inne;-)
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Vår rekkefølge: -velkomst tale - brudens fars tale; før maten - brudgom; etter forett - brud; etter pause, før hovedrett - brudgomens far, etter hovedrett - forlovere, begge etter pause før dessert - fadder; etter dessert - takk for maten; etter fadder tror det ble riktig....
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Og dersom dere skal ha to serveringer av hovedrett - er d greit å ha iallefall en tale mellom serveringene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå