Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit! ;) .... hvertfall ikke med masse parfyme !

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kanebos mineralbadesalt er favotitten, men nesten umulig å få tak i. Eucerins dusjolje er også behagelig, men jeg kjøper ofte badeoljer fra helsekost. Weleda har noen nydelige.

Gjest Malina
Skrevet

Jeg bruker som oftest enten Vichy Lipidose shower cream som er super for litt tørrer hud. Og den lukter også veldig godt.

I tilegg liker jeg Nivea olje. Hvis jeg har råd kjøper jeg algebad fra Decleor, som hindrer at huden blir tørr. Den skal visst også øke elastiteten i huden og virke slankende?!

Skrevet
Jeg bruker som oftest enten Vichy Lipidose shower cream som er super for litt tørrer hud. Og den lukter også veldig godt.

I tilegg liker jeg Nivea olje. Hvis jeg har råd kjøper jeg algebad fra Decleor, som hindrer at huden blir tørr. Den skal visst også øke elastiteten i huden og virke slankende?!

kan man kjøpe på strawberry - decleor aglebad? hva heter den egentlig ? :D

Skrevet (endret)

Jeg putter jojoba-olje i vannet. Så smører jeg kroppen i badekaret, huden blir myk og så slipper jeg å smøre meg med bodylotion etterpå :)

Endret av Shoegal
Skrevet

jeg bruker mandelolje eller en badeolje fra Dermalogica.

Skrevet
Jeg putter jojoba-olje i vannet. Så smører jeg kroppen i badekaret, huden blir myk og så slipper jeg å smøre meg med bodylotion etterpå :)

hvor får man kjøpt jobaba olje ?

Skrevet

Jeg er veldig glad i lavendelolje :)

Gjest Gjest
Skrevet
hvor får man kjøpt jobaba olje ?

Helsekosten...det er ikke spesielt dyrt, og kan brukes til "alt" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...