Gå til innhold

Barbere brystkassa eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt/mann25år
Skrevet

Sorry om at jeg skriver dette på et kvinneforum, men trenger hjelp... Har en hårete brystkasse og anviser(hårstripe fra brystkassen og ned forbi navelen). Skal jeg fjerne håret eller la det være? Hva liker dere best? Har relativt mye hår, men kassa er ikke helt svart. Trener mye, og jeg føler at brystmusklene ville synes bedre uten håret.

Kan legge til at jeg barberer hodet med maskin om det skulle ha betydning:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ikke shave. Ikke shave. Legg ned maskina. Ikke shave.

Det blir liksom litt... fjortis?

Gjest Virvel
Skrevet

Om det er hår eller ikke spiller ingen rolle for meg, men hvis du nå bestemmer deg for å fjerne det så IKKE barber. En stubbete brystkasse er ikke lekkert, og heller ikke godt å ta på. ;) Bit tennene sammen og bruk voks.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Nei, nei, nei! Stubbete brystkasse er IKKE sexy! Heller hår enn hårløst spør du meg, men hvis du absolutt skal så bruk voks!

Gjest gjest 0
Skrevet

Nei stubbete brytkasse er absolutt ikke sexy!!¨

Men har du lange hår kan du kanskje frisere det litt så det blir litt kortere? bare pass på at det ikke blir for kort og stubbete.

Skal du fjerne det må du vokse eller bruke hårfjerning så hårene blir mykere når de vokser ut igjen.

Skrevet

Personlig foretrekker jeg naturlig hårløst, men heller hår enn barbert! Stubber er ikke bra.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Behold håret, for all del! Barberte kasser er IKKE sexy!

Skrevet

NEEEEEEEEEIII!!!!! :grine: Du må ALDRI finne på å ta det bort!! Og den stripa er utrolig sexy!!! ;)

Skrevet

Please please ikke barber kroppshåra dine!! Høres :sexy: ut!!

Skrevet

Hår på kassa er mandig :sjarmor:

Min personlige mening er at mannfolk godt kan vokse skuldre/ rygg (grøss), men la håret på brystet være. Om du må ta det bort så bruk voks :)

Skrevet

enig med flesteparten over her, ikke barber det vekk.

mye mer sexy og mann med hår en glatt brystkasse.

men om du absolutt vil ha det vekk, voks det vekk. men helst ikke. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...