Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel det meste ;)

Kan godt slenge med pris også hvis du husker det, og hva slags faktor du bruker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Cosmica godt. Kjøper den på apoteket, husker ikke hva den koster. Bruker minst 15 og oppover.

Gjest Gjesta
Skrevet

Til ansiktet Vichy med spf 30, spesielt for ansiktet. Finnes i flere versjoner for ulike hudtyper. Inneholder en effektiv miks av de mest sofistikerte kjemiske filtrene som finnes på markedet, og i tillegg fysiske filtre. Jeg tåler den bra, og den kostet 159 kroner.

Jeg liker også solkremene til Vichy for kroppen, men også Eucerin sine.

Skrevet

Decleor sine både til ansikt og kropp. solfaktor 15 på begge, men går over til 8 på kroppen når jeg har fått ganske mye farge.

Prisen tror jeg var ca 350.

Skrevet

Har brukt Classic Brown fra Piz Buin i alle år.

Den er det faktor 2 i.

Jeg blir ikke så lett solbrent, så for meg er den super.

Gjest itla
Skrevet

Jeg bruker L'oreal Solar expertise lotion, SPF 6. Jeg blir ikke så fort brent, men kan jo ikke risikere å ende opp som rosin. ;) Sambo bruker en slags spray fra samme merke, SPF 15. Synes begge er gode, lette å smøre ut (i motsetning til de fleste andre solkremer jeg har prøvd), og veldig praktisk flaske på lotionen (sånn "beach safe" - kommer ikke sand og annen guffe oppi). Lukter godt også. Tror prisen ligger på rundt 100-lappen. :)

Skrevet

Vichy, og jeg er veldig fornøyd.

Gjest Tristessa
Skrevet

Bruker Vichy til ansiktet og Piz Buin til kroppen. Må kjøpe den i lettere variant til ansiktet kjenner jeg, den var noe mer klissete enn jeg foretrekker. Piz Buin har en genial solkremvariant som holder i flere timer, slik at man i praksis bare trenger å smøre seg en gang i løpet av dagen. Bare synd at den lukter så mye, sånn sett er Cosmica langt bedre.

Gjest Malina
Skrevet

Jeg bruker Clarins, og er kjempe fornøyd! :)

Liker også Body Shop, Vichy og Decleor.

Skrevet

Bruker en salig blanding av alt fra Nivea til Dermalogica og Vichy. Føler vel ikke at jeg merker den STORE forskjellen, men Dermalogica sin er litt mindre fet i konsistensen.

Gjest Gjesten
Skrevet

Er veldig plaga av soleksem etter ei skikkeleg forbrenning i Afrika, så eg har nesten ikkje tort å sole meg på 8 år. I fjor skulle eg sørover igjen og kjøpte Elizabeth Arden, spf 15, fekk nyyyydeleg farge, jevn og fin, og ingen eksem. 200 trur eg den kosta. Så no er eg fast brukar.

Skrevet (endret)

Bruker ACO spf 20 til ansiktet og samme med spf 15 til kroppen. Ikke klissete i det hele tatt, og lukter ganske godt. Veldig fornøyd.

Endret av Hawaii
Skrevet
Er veldig plaga av soleksem etter ei skikkeleg forbrenning i Afrika, så eg har nesten ikkje tort å sole meg på 8 år. I fjor skulle eg sørover igjen og kjøpte Elizabeth Arden, spf 15, fekk nyyyydeleg farge, jevn og fin, og ingen eksem. 200 trur eg den kosta. Så no er eg fast brukar.

hva heter solkremen til elisabeth arden ?

Gjest Gjesten
Skrevet

Det som står på er: Elizabeth Arden, Triple Protection, Oil- Free SunBlock Spray SPF 15. Det er alt. Fekk den på Cubus første gong trur eg. Men eg er ganske sikker på at den var med og farga mine kvite linkle rosa, så ver litt forsiktig! Det viktigaste for meg er no berre å ikkje få soleksem...

Skrevet

har kjøpt Dr.Hauscha både til ansikt, kropp og nese i år.

bruker dr.h i daglig hudpleie ellers og tenkte at det sikkert er ok å bruke samme i faktor.

foreløpig er jeg fornøyd, men har ikke brukt den mer en tre dager enda.

fikk litt soleksem på brystet idag, men det pleier jeg forøvrig alltid å få..

pris husker jeg ikke helt, kjøpte stift 30 faktor, en ansiktskrem og en til kroppen i faktor 8, betalte vel litt i overkant av 300,- for alle til sammen.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har brukt Cliniderm sin i flere år og er godt fornøyd med den.

Gjest gjesta
Skrevet

Tilhenger av Cliniderm.

Bruker alltid høy faktor på kroppen, og svært høy faktor på ansiktet.

Gjest Gjest
Skrevet

Dermalogica Solar Booster (spf 30) til ansiktet. MD Formulations spf 20 til kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...