Gjest Fortvilet Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Får en ekkel følelse i meg når eksen min er på byen. Har vært slutt et par uker nå, klarer meg bedre de dagene hun ikke er på byen. Vet at hun skal ut i dag og i morgen. Er bare så forferdelig å vite at hun kanskje har et one night stand. Vet at hun hadde mange one night stands før vi ble sammen også.... Sover elendig de dagene hun er på byen. Var sånn sist helg også, mens i ukedagene har jeg i alle fall sovet ok. Nå er den samme ekkle følelsen tilbake, og jeg vet at jeg vil sove elendig til natten og våkne hele tiden. Hvordan takler jeg dette? Hører med til historien at det var hun som gjorde det slutt og at jeg gjerne vil ha henne tilbake
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Er ikke så mye å gjøre med det annet enn å prøve å la være å fokusere på det: Gå ut eller finn på noe sammen med venner er egentlig det aller beste
mallina Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Hvis det var hun som gjorde det slutt så er det vel ikke så mye å gjøre med det. Dra ut selv og møt venner og tenk på noe annet. Hvis du vil ha henne tilbake så må du bare ta avstand, og gi henne tid til å savne deg.
Gjest 1111 Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Er jo ikke så mye du kan gjøre da, for det er ikke så lett å fjerne følelser, og det er jo nettopp dem du sliter med. Hva med å gjøre som mallina foreslo, dra ut på byen selv? Du trenger ikke oppsøke de stedene du vet hun er, for det vil mest sannsynligvis gjøre alt bare verre igjen, men dra ut og ha det litt gøy selv. Har du noe å gjøre og har du det i tillegg gøy så får du ikke like mye tid til å dvele over dette med din eks. Om du ikke vil dra ut på byen, så kan du jo alltids finne på noe med venner, gå på kino eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå