Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 selv har jeg gått ned 35 kg ved hjelp av fedon-kosthold og trening 4 dager i uka.når jeg kuler'n for mye med avslapping og kosespising sniker kiloene på med en gang.derfor må jeg være ganske strikt til hverdags, og fråtser litt i helgene.er veeeldig glad i all slags mat. men det er ikke noe problem å leve sunt altså!og jeg trener gjerne 5-6 ganger i uka hvis jeg har tid,i perioder blir det mindre. enn dere,må dere også stå på hele tiden?
Gjest Hilde K S Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Jeg spiser det jeg vil når jeg vil. Trener mye også. Jeg har rett og slett sluttet å spise når jeg egentlig ikke har lyst på noe.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Det er sannsynligvis lurt å analysere spisemønstrene sine. I hvilke situasjoner spiser du? Spiser du hvis du ikke er sulten, for eksempel hvis du kjeder deg? Dessuten: snacksspising foran TVen er en felle av dimensjoner, satt litt på spissen er detlett å få i seg bortimot et helt dagsbehov av kalorier på den måten, uten noen særlig nyttige stoffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå