Jasmin Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Er det stilig når kjærestens slips matcher din kjole...? Eller er det bare dumt..?
Gjest gjest 0 Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Jeg synes det er kult! Da viser man at man hører sammen
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Kult. Var i bryllup i fjor, og ei venninne hadde fått seg ny type (som jeg ikke hadde møtt enda). Skulle gi veska hennes til ham, ante ikke hvordan han så ut, men det var ikke noe problem siden han hadde slips i samme ROSA fargen som kjolen hennes
Jasmin Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2006 Jeg synes også det er stilig... ...ville bare høre om jeg var alene om det... ...klart, du får jo enda en oppgave...ikke bare skal du finne matchende sjal, sko og veske...men også slips...!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 For meg blir det litt som når kjærestepar går i lik grilldress, treningstøy, turjakker eller har like sykler. Dvs ganske latterlig. Selv om man har partner er man jo et selvstendig individ?
Knurr Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Det kommer jo litt an på hvordan det matcher da! Et par hvor han kommer med svart skjorte/bukse og grønt slips, og hun med tilsvarende grønn kjole med svart tilbehør, ville vært stilig. Men dersom det er det samme småblomstrede, lyserøde mønsteret, sånn at det ser ut som et budsjettprosjekt som har gått utover hyttegardinene... da tror jeg kanskje jeg ville fnist litt! :grine2:
Gjest gjest 0 Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 Det kommer jo litt an på hvordan det matcher da! Et par hvor han kommer med svart skjorte/bukse og grønt slips, og hun med tilsvarende grønn kjole med svart tilbehør, ville vært stilig. ← Der beskrev du akkurat antrekket jeg og sambo skal ha i bryllup til sommeren!
Knurr Skrevet 5. mai 2006 #10 Skrevet 5. mai 2006 Der beskrev du akkurat antrekket jeg og sambo skal ha i bryllup til sommeren! ← Ser du, jeg har god smak
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2006 #11 Skrevet 5. mai 2006 For meg blir det litt som når kjærestepar går i lik grilldress, treningstøy, turjakker eller har like sykler. Dvs ganske latterlig. Selv om man har partner er man jo et selvstendig individ? ← Jaha, mener du altså at man ikke er et selvstendig individ om man matcher kjærestens kjole?
Jasmin Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2006 Vil nå si at det er en VISS forskjell på like grilldresser og matchende slips
Krista83 Skrevet 6. mai 2006 #13 Skrevet 6. mai 2006 Hadde bare sambo gått i slips... Men jeg synes det er kult jeg, selv om som noen over sa at det er jo enda en ting en ma finne som matcher..
Dagensdiva Skrevet 7. mai 2006 #14 Skrevet 7. mai 2006 Jeg synes det er stilig jeg!!! AT man matcher hverandre litt..
Gjest Malina Skrevet 7. mai 2006 #15 Skrevet 7. mai 2006 Synes også det høres stiling ut! At hans slips matcher din kjole er liksom ikke for mye...Å ha for mye likt, blir too much- synes jeg ihvertfall!
Jasmin Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #16 Skrevet 7. mai 2006 Ja... Hadde min kjole vært grønn, hadde det kanskje blitt litt for mye dersom både slipset, skoene og veska hans var grønn!
Anna O Skrevet 9. mai 2006 #17 Skrevet 9. mai 2006 Jeg syns det kan bli litt mye med veldig åpenbar matching. Liker ikke så godt knallfarger som går igjen, men bedre at f.eks. han har svart dress og hun svart veske og sko. Jeg tenker sjelden på slike ting når jeg skal pynte meg med samboeren, men syns f.eks. det er fint når vi har noenlunde samme stil. F.eks. hvis han har en avslappet, sommerlig stil, er det fint hvis jeg tilfeldigvis også har på meg en sommerkjole. På nyttårsaften hadde han på seg smoking, og jeg en tjuetallskjole. Syns det så ut som vi kom fra samme tiår, og det var litt morsomt. Jeg og kjæresten har en lei tendens til å ta på oss lignende klær uten at vi selv er klar over det. I går hadde begge tatt på seg olabukse og rød t-skjorte. Vi skjønte da at vi ikke kunne forlate leiligheten uten kraftige forhandlinger om hvem som måtte bytte. Vi vil ikke bli et av parene i Bridget Jones som snakker i kor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå