Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #1 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg barberer leggene mine hver dag. Dette må jeg gjøre siden hårene vokser ut med en gang.. Men for de fleste av mine venniner er det nok å shave hver 3. dag! Jeg hater å ha hår på kroppen!!!!! Finnes det noen kremmer eller noe som gjør at hårene vokser saktere????? kitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 18. mars 2002 #2 Del Skrevet 18. mars 2002 Du kan jo kanskje vokse leggene. Da nappes hårene ut med roten og det tar litt lenger tid før de kommer tilbake. Anbefales kanskje å gjøre det i en salong framfor hjemmebehandling. Det er vanskelig å få voksen varm nok til å det skal funke skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 18. mars 2002 #3 Del Skrevet 18. mars 2002 Det fantes en krem på Vita for 3-4 år siden, som gjorde at hårene ikke vokste så fort. Jeg husker dessverre ikke navnet, men ta en tur på Vita og hør om de fremeles fører den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #4 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei! Følte det samme som deg, da jeg tidligere barberte meg. Men nå går jeg og vokser meg. Synes hårene kommer noe senere ( ca. 1 uke),men jeg synes de fortsatt kommer for fort frem. Vet ikke om det er jeg som har voldsom hårvekst, eller om det er nokså vanlig å se hårene komme frem etter en uke. Er hvertfall mere fornøyd nå enn tidligere og slipper å gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 19. mars 2002 #5 Del Skrevet 19. mars 2002 Nå er ikke jeg "plaget" med hårete legger - det vises knapt (så jeg bareberer meg ikke her). Men er det ikke bedre å bleke hårene da, i stede for å barbere i all evighet? For eksempel ta noen solariums timer, det trengs vel knapt et par timer før resultatet er i boks(!?) Noen av venninnene mine gjør det på dette viset - kjempe effektivt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 20. mars 2002 #6 Del Skrevet 20. mars 2002 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 20. mars 2002 #7 Del Skrevet 20. mars 2002 Cleopatra, er det epilator det heter? Hvor mye koster det? Kan det brukes over "hele" kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå