Gå til innhold

Underlag til betongveranda

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en veranda med betonggulv, rimelig stygg. Men siden vi neste år skal gjøre om alt i hagen vil vi ikke investere så mye nå. Men jeg skulle svært gjerne hatt ett eller annet over betongen, nå er det veldig lite koselig å sitte der ute.

Kunne malt, men det blir fort stygt igjen. Jeg har sett på nettet at det finnes kvadratiske fliser, enten de var i plastikk eller om det var "firkanter" i tre som man kan kjøpe flere av og lage til en platting.

Er det noen som forstår hva jeg mener? Og enda bedre - som vet hvor det i så fall kan skaffes?

Takknemlig for alle innspill :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Tror de store byggvarehandlene, maxbo, byggmakker osv har sånne treheller - ser veldig lettvint ut å legge, og det er mye bedre å gå på tre enn på betong og fliser :) Prøv der! Aner dessverre ikke hva det koster.

Skrevet

IKEA har ja, og de har også en del tepper som er beregnet for å ligge ute...

Skrevet

Plantasjen har impregnerte treheller 50*50cm til ca. 30kr pr. stk. De er helt greie, men bør pusses litt med sandpapir før du går barbeint på dem.

Fargerike kjeden har noen mønstrete plastruter i forskjellige farger til 198kr pr. kvm.

De heter 'bergoplattan'.

:)

Skrevet

Vi kjøpte sånne treheller på plantasjen og brukte treolje med farge i det andre året. Nå ser de nesten litt tropiske ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...