Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har en veranda med betonggulv, rimelig stygg. Men siden vi neste år skal gjøre om alt i hagen vil vi ikke investere så mye nå. Men jeg skulle svært gjerne hatt ett eller annet over betongen, nå er det veldig lite koselig å sitte der ute. Kunne malt, men det blir fort stygt igjen. Jeg har sett på nettet at det finnes kvadratiske fliser, enten de var i plastikk eller om det var "firkanter" i tre som man kan kjøpe flere av og lage til en platting. Er det noen som forstår hva jeg mener? Og enda bedre - som vet hvor det i så fall kan skaffes? Takknemlig for alle innspill
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Tror de store byggvarehandlene, maxbo, byggmakker osv har sånne treheller - ser veldig lettvint ut å legge, og det er mye bedre å gå på tre enn på betong og fliser Prøv der! Aner dessverre ikke hva det koster.
Grooo Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 IKEA har ja, og de har også en del tepper som er beregnet for å ligge ute...
loffen Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Plantasjen har impregnerte treheller 50*50cm til ca. 30kr pr. stk. De er helt greie, men bør pusses litt med sandpapir før du går barbeint på dem. Fargerike kjeden har noen mønstrete plastruter i forskjellige farger til 198kr pr. kvm. De heter 'bergoplattan'.
abelille Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Vi kjøpte sånne treheller på plantasjen og brukte treolje med farge i det andre året. Nå ser de nesten litt tropiske ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå