Gå til innhold

fjerne hår på magen

Gjest siljemor

Anbefalte innlegg

Gjest siljemor

jeg har alltid fjernet hårene fra navlen å ned (på magen..den stripa) siden jeg var ganske ung.. bare med voks, barberhøvel (huff..til nød det da..) og epilator.. men nå er jeg dritt lei dette for jeg får nemlig endel ingrodde hår og sånn som blir til røde eller mørke små arr og det ser ikke bra ut på magen, pluss er lei av å være sånn halv stubbete der.. så nå har jeg bare latt det gro istede, og bleker det som er mørkt, men jeg ser nå at jeg har ganske mye og de er mørke (utenom de som er bleket litt..) å det er IKKE fint.. noen som har fjernet eller vet om det er enkelt å eventuelt hvor dyrt det er å fjerne dette med laser eller lignende???? er jo ikke så stort stykke liksom.. er jo bare fra navlen å ned.. men jeg kvier meg litt til dette, liker ikke å VISE hvor mye hår jeg har der..men.. hehe.. må vel til isåfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest allium

Jeg har tatt bikinilinjen på Oslo kosmetiske lasersenter, det kostet 1350 for en behandling. Vil tro at magen er billigere alene - to av gangene jeg har vært der har de tatt magen "på kjøpet", etter at de var ferdige med resten, og det har ikke tatt mange minuttene.

Du kan jo ta en kikk på Gule sider, og ringe dem som er nærmest deg og sjekke pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt bikinilinjen på Oslo kosmetiske lasersenter, det kostet 1350 for en behandling.

Gjorde det vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium
Gjorde det vondt?

Jepp. Verst første gangen.

Hvor vondt? Jeg måtte gjøre pusteøvelser, men jeg skrek ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.  Verst første gangen.

Hvor vondt?  Jeg måtte gjøre pusteøvelser, men jeg skrek ikke...

Brukte de den 'zap'-laseren? Den som tikker? Vanskelig å forklare, men den tikker, også brenner den en gang, kjempefort, men det gjør vondt for det ... Nå brukte ikke jeg den for å fjerne hår, da - det er kanskje forskjell på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest allium
Brukte de den 'zap'-laseren? Den som tikker? Vanskelig å forklare, men den tikker, også brenner den en gang, kjempefort, men det gjør vondt for det ... Nå brukte ikke jeg den for å fjerne hår, da - det er kanskje forskjell på det.

Nei, det tror jeg ikke. Kan ikke huske noen tikking, og zappingen foregikk kontinuerlig. Zap er igrunnen en god beskrivelse av følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljemor

åhr teit at det må gjøre vondt..heheh.ja magen er jo ikke det største partiet.. er jo bare den derre dumme veiviser greia, vil jo ikke ha like mye hår som kjæresten min.. he he.. men nå har jeg blitt ganske brun da solt meg endel i finværet, man bør vel helst ikke være brun å jeg har i tillegg bleket ned noen av hårene somsagt.. men de er jo egentlig mørke.. jeg får se hva jeg finner ut av. gruer meg bare hvis det er vondt.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg har og hår på magen! syns det er kjempe stygt, men merker at jeg ikke er klar for noe zapping hvertfall... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium
jeg har og hår på magen! syns det er kjempe stygt, men merker at jeg ikke er klar for noe zapping hvertfall...  :overrasket:

Det var ikke på langt nær så vondt på magen som på bikinilinjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Laserklinikken i Sandvika tar 800 per gang, og du må regne med 2-3 ganger.

Liten var der for andre gang i dag, og hun trodde ikke det ville bli nødvendig med en gang til.

Jeg var med første gange, hun syntes ikke det var vondt i det hele tatt, det bare prikket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Tone_*

Hei, jeg også har hår på magen. Går til elektrolysepehandling. Er veldig effektivt, og hårene du tar vekk kommer ikke opp igjen, etter noen ganger, kanskje 5-6 så er det borte. Kjøp EMLA krem på apoteket og smør på 4 timer før, så kjenner du ingenting ! koster 240 kr for et kvarter på salongen i Førde ivertfall, er verdt eit forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driver med laserbehandling på mage og bikinilinja nå, og det er ganske vondt, men verdt det;). Jeg har vært til tre behandlinger nå, men må nok ha flere. Tror dere jeg kan bruke bedøvelseskrem før laser også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg også har hår på magen. Går til elektrolysepehandling. Er veldig effektivt, og hårene du tar vekk kommer ikke opp igjen, etter noen ganger, kanskje 5-6 så er det borte. Kjøp EMLA krem på apoteket og smør på 4 timer før, så kjenner du ingenting ! koster 240 kr for et kvarter på salongen i Førde ivertfall, er verdt eit forsøk :)

Kan jeg spørre hvilken salong i Førde du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dytter litt på denne tråden, så vi kanskje får igang denne diskusjonen igjen;). Kan man bruke bedøvelseskrem før laser?= Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

jeg har mange svart hår på magen, fra navlen og ned i ei stripe.

Jeg har sett på nette på en klinikk de har her jeg bor og der bruker de alexandrite-laser maskinen. er det noen her som har erfaring med den?? Var det vondt, virket det bra?? hvor mangen ganger måte det gjøres?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse mørke hår på magen. Så begynte jeg å nappe dem vekk med pinsett. Ett og ett. Etterhvert ble det mindre vondt, og til slutt forsvant de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg har mange svart hår på magen, fra navlen og ned i ei stripe.

Jeg har sett på nette på en klinikk de har her jeg bor og der bruker de alexandrite-laser maskinen. er det noen her som har erfaring med den?? Var det vondt, virket det bra?? hvor mangen ganger måte det gjøres?? :)

Jeg har brukt laser, men aner ikke hva den het. jeg går til behandling her: http://www.estetisklaserkirurgi.no/site/. Ja, det er vondt, men det går raskt (jeg prøver å finne ut om man kanskje kan bruke bedøvelseskrem, men det virker ikke som om noen vet). Man må gjøre det 3-5 ganger med 3 mnd mellomrom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...