Murmelmy Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Kjipt innlegg men er desperat Skal i konfirmasjon til min fetter på søndag og lurer litt på hva som er normalt for en kusine å gi. Penger? Evt. hvor mye? Forslag til andre ting??? Tusen takk for all hjelp
mallina Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Du kan gi gullsmykke.. eller penger, trodde det var normalt med 300kr? De fleste blir vel mest glad for penger.. Money moeney money
Murmelmy Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2006 Hehehe...ja de er jo mest opptatt av penger. Snakket med pappa i går og de gir 1.500 kr. Han mente det var greit om jeg ga 500 kr :overrasket. Jeg synes det er altfor mye fra en kusine til en fetter. Han var enig i det da jeg sa det jeg mente. Synes tre hundre høres fornuftig ut. Tusen takk
Murmelmy Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2006 Sitter og funderer... Synes dere andre det er "nok" å gi tre hundre kroner i konfirmasjonspresang til en fetter?
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Ja, jeg fikk overtalt en kompis av meg i går til å IKKE gi 1000 kroner til sin ste-fetter som konfirmeres i dag.... Noen tar bare helt av. 300 er passe mellom søskenbarn syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå