Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #1 Del Skrevet 3. desember 2002 Vil bare si jeg gleder meg UFATTELIG mye til å reise hjem til jul :D Hjem å treffe venner, familie, spise mors gode mat, feste, gå på kino, stå på ski osv.YES! Bare et lite gledesutbrudd fra meg her en tirsdagsmorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 3. desember 2002 #2 Del Skrevet 3. desember 2002 Bare 21 dager igjen nå ja, faktisk bare 17 dager til jeg begynner juleferien!! :D Gleder meg veldig jeg og! Spesielt ettersom jeg har veldig lite å gjøre på jobb for tiden. KJEDER MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 3. desember 2002 #3 Del Skrevet 3. desember 2002 Så koselig med et gledeutbrudd en tirsdags morgen. Håper du får en alle tiders juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. desember 2002 #4 Del Skrevet 3. desember 2002 Gleder meg også masse til jul! Dette er uken for julebord, juleavslutninger etc. Men kakabaking og gaver må bare vente - jeg er stein blakk. Men julen er deilig i seg selv - og jeg ønsker alle en kjempefin juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2002 #5 Del Skrevet 3. desember 2002 Bare 13 arbeidsdager igjen til julefri......juhuuuu :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. desember 2002 #6 Del Skrevet 3. desember 2002 Tror ikke jeg har gledet meg så mye til jul siden jeg var barn. Går første året på høyskole, og blir overraskende sliten av eksamen. :-? Det blir utrolig deilig når juleferien starter 16. desember. Skal jobbe et par dager, men det er bare en hyggelig avveksling. GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå