Gjest Skrukkkeberte Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Jeg er populær men jeg er veldig sint på kaka i kjøleskapet. Fordi du vet at du ikke kan stå på et ben når du kan stå på to. Ned og opp ikke sant?? Helt helt glimrende må jeg si.
Gjest Skrukkeberte Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Det er ikke noe hyggelig at sofaen er sinna på meg.Forstår dere det??? Skjønner dere hvordan det føles??!!!!
Colargol Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Hmmm...jeg er også ganske sint på kaka i kjøleskapet men bare fordi jeg ikke kan spise av den før i morra!
Gjest Skrukkeberte Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Nå har jeg gått inn og ut av veggen i hele dag men ingenting hjelper. Hjelp meg hjelp meg!!!
Gjest Skrukkeberte Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Det er jo julekveld snart. Det går ikke an å være uvenner med sofaen da.
Gjest Skrukkeberte Skrevet 5. mai 2006 #10 Skrevet 5. mai 2006 Jeg røyker ikke!!!!!!!!!!! De grønne mennene som har tatt bolig i meg ville ha foraktet meg dypt da Ikke kan man gå med rosa og lilla sokker heller!!! Pizzaen smaker ikke bra da nei!
Gjest Catwoman Skrevet 5. mai 2006 #13 Skrevet 5. mai 2006 Det mangler noe vesentlig. - hva da? (referer til overskriften din)
Gjest Skrukkeberte Skrevet 5. mai 2006 #14 Skrevet 5. mai 2006 Det nytter ikke for deg å si god bedring. Hahahahaha. Kyyyyyyssss meg i rævva! Det er for mange, skjønner du ikke det??? Svære svære som hus!! Ikke hjelper det at de har blomstermønster på seg heller. Det er ikke begrenset med sånne apparater... Jeg er veldig veldig sinna!!!! Ahhhrrrggggghhhhh!!!! Nåååååååå skriiiiiiiikeeeeeeeeeeerrr jeg!!!!!!!!!!
Amalie_85 Skrevet 5. mai 2006 #15 Skrevet 5. mai 2006 Det mangler noe vesentlig. - hva da? (referer til overskriften din) ← Meg
Gjest Skrukkeberte Skrevet 5. mai 2006 #16 Skrevet 5. mai 2006 Referere er bare noe jeg gjør ved tilfeller av nedstøvede epler og tv apparater.
Gjest Skrukkeberte Skrevet 5. mai 2006 #17 Skrevet 5. mai 2006 Det er bare det at jeg ikke forstår det!!!! Går ikke an!!! Når man er på sirkus og shoppingsenter og ja du vet....57 mobiltelefoner bare detter ned i hodet på deg og motoren virker ikke engang!!! Ikke når jeg snur meg 365 grader mot øst engang!!!!!
Gjest Skrukkeberte Skrevet 5. mai 2006 #18 Skrevet 5. mai 2006 Å danse swing hjelper!!!! Rock around the clock!!! Men det er grønt i kjøleskapet allikevel! Like grønt som under sofaen. For en konspirasjon. Vel det er relativt og ganske enkelt helt greit. Jeg bare lar være å bry meg om det. Så..så..rolig nå.
Gjest Skrukkeberte Skrevet 5. mai 2006 #20 Skrevet 5. mai 2006 Telefoner ruster ikke!!! Det vet du og det vet jeg. Men en god klem til deg ja. Ikke spis for mye sukkererter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå