Gå til innhold

Hotell i Roma og Firenze

miss77

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til ok og ikke alt for dyre hoteller i Roma og Firenze. Skal dit på bryllupsreise i august/september og har lyst på et okei sted å bo uten at vi robber oss helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Dessverre er hotellene i begge byene forholdsvis kostbar hvis du vil bo bra. Spesielt i den perioden du skal reise.

Kanskje det er derfor du ikke har fått svar?

Har hotelltips, jeg. Men de er ikke rimelige :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Roma om tre uker og vi skal leie leilighet.

Den ligger midt i sentrum, 5-15 minutter å gå til de fleste

severdigheter. Ikke så altfor dyrt...

http://www.norge-roma.com/

Her kan du se bilder osv...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Så jo veldig bra ut, men typisk nok opptatt da vi skal dit.....

Dessverre er hotellene i begge byene forholdsvis kostbar hvis du vil bo bra. Spesielt i den perioden du skal reise.

Kanskje det er derfor du ikke har fått svar?

Har hotelltips, jeg. Men de er ikke rimelige

Er klar over at de italienske byen ikke er å regne for Europas billigste. Tar gjerne også imot hotelltips av dyrere art. Skal jo tross alt på bryllupsreise, så noe penger må man jo svi av ;) Har jo allerede brukt en formue før den tid, så litt til fra eller til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Firestjerners hotell "midt i smørøyet" i Roma - gangavstand til alt. Hotellet i seg selv er ganske ordinært, rommene ikke spesielt fine. Men rommene i øverste etasje har noen helt fantastiske terrasser der man kan se panorama over Roma! Veldig, veldig romantisk!!!

Men jeg hadde valgt et annet hotell dersom toppetasjen er fullbooket. Hotellet heter Pace Helvetia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søk på hotels.com

Der finner jeg nesten alltid våre hotell :-)

Gjorde det faktisk i går, og fikk booket hotell i Firenze og Siena. Så veldig bra ut og ble ikke så ille pris heller :) Nå gjenstår det bare å finne hotell til de siste to nettene i Roma. Gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diddlina

Lykke til!

Hvor mye må dere betale for dette? Vi planlegger å reise til Roma til høsten, og dette så veldig interessant ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye må dere betale for dette? Vi planlegger å reise til Roma til høsten, og dette så veldig interessant ut :)

Vi skal være der 3 netter og betaler litt under 3000 for det.

Kanskje ikke super rimerlig, men vi er tre stk OG leiligheten ligger

utrolig sentralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle som leter etter gode hoteller å gå inn på www.tripadvisor.com, her er det forbrukerne selv som anbefaler og vurderer hotellene de har brukt, og en finner hoteller/b&b i alle prisklasser.

Jeg brukte denne da vi dro til roma og fant et nydelig lite billig motell midt i sentrum med ypperlig service, og særdeles vennlige hotellverter som møtte oss med et stort smil og ga oss alle råd og tips vi ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Anbefaler alle som leter etter gode hoteller å gå inn på www.tripadvisor.com, her er det forbrukerne selv som anbefaler og vurderer hotellene de har brukt, og en finner hoteller/b&b i alle prisklasser.

Jeg brukte denne da vi dro til roma og fant et nydelig lite billig motell midt i sentrum med ypperlig service, og særdeles vennlige hotellverter som møtte oss med et stort smil og ga oss alle råd og tips vi ønsket.

husker du navnet på motellet du bodde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...