Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #1 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg var tidligere en veldig aktiv "arobicer" - trente opp til 5-6 dager i uken, men etter at jeg ble gravid - så gikk all luften ut av ballongen - og jeg har knapt orket å tenke på helsestudio. Har begynt på litt gravid trim, 1 dag/uke - og det kjennes fint, men fortsatt gnager den dårlige samvittigheten på at jeg burde vært mer i aktivitet enn jeg er. Har en jobb hvor jeg ikke sitter særlig stille, men føler at det ikke blir nok. Hvordan er det med dere andre - er det flere i samme båt (du vet felles trøst) - eller har noen gode råd for å komme igang igjen. Jenny 15+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motorrypa Skrevet 3. desember 2002 #2 Del Skrevet 3. desember 2002 prøv å ikke ha dårlig samvittighet. det hjelper så lite. å dessuten så er det temmelig vanlig at du føler at lufta går ut av deg i perioder. sjøl er jeg i uke 33 å jeg kan love deg at det er ingen luft i ballongen min i det hele tatt. gidder ikke gå å hente posten engang. så ta heller bare livet med ro å kos deg med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 3. desember 2002 #3 Del Skrevet 3. desember 2002 hei du det er helt naturligt at imens kroppen vænner sig til at der er kommet nyt liv derinde så er man totalt udslit, nogle har det enda så slemt at de faktisk falder i søvn her og der så snart de sætter sig ned... det med arobic træning i stor stil er også fy fy når man er gravid, lettere træning er ok men ikke supertræning det har babyen ikke godt af, trænde faktisk selv proff da jeg blev gravid med nr 2 og måtte slutte, men forsæt med træning for gravide det er bare sundt og gå lange ture hvis du orker, må indrømme at i dette 4 svangerskab og nogle mange år ekstra på bagen så har jeg ikke været den store idræts udøveren har gået til butikke og tilbage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå