Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Er dette rart? Min kjæreste som bor utenfor Oslo besøker meg i Oslo. Mens han er i byen skulle han besøke hans eks (og hennes sønn som er hans gudsønn). Det er greit. Men han sier at det er nødvendig å overnatte der mens han har et sted å være i Oslo - nemlig hos meg. Jeg mener at det er greit om han overnatter hos henne, men ikke når jeg er i Oslo. Han mener at det er helt vanlig at folk overnatter hos "venner". Krever jeg noe urimelig?
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Jeg hadde krevd det samme, men menn tenker ikke alltid likt som oss kvinner. Krev det du må for å føle deg "trygg". Lykke til!
Gjest filosofia Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Er tilbøyelig til å mene det samme som Bjørnsdatter... Sånt lukter mer enn svidd. Dessuten, hadde han hatt sirkulasjon andre steder enn i buksa og litt respekt, så ville han aldri tenkt tanken engang. Nix, der hadde jeg plassert noen skap.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Det er noe annet å sove over hos en eks enn å sove over hos venner. Jeg hadde ikke akseptert det.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Men jeg skjønte egentlig ikke helt hva du mente jeg. Kjæresten din bor utenfor Oslo, han skal besøke deg, som bor i Oslo, men mens han er der skal han også besøke eksen sin? Og så skal han også sove over hos eksen sin? Men hvorfor, det var det jeg ikke forsto? Hvis du bor i Oslo også, hvorfor kan han ikke bare sove hos deg?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Hvorfor kunne han ikke sovet hos deg? Enig! Han her bør du nesten dumpe. Unnskyld meg, men en kjæreste som tenker tanken, faktisk realiserer det å være utro er ikke noe å samle på. Men nå skal ikke jeg ta forhastede konklusjoner.
Morea Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 Det er utelukkende det som jeg reagerer på. Hvorfor velge å sove hos eksen dersom han, så vidt jeg forstår, har et stående tilbud om å sove hos deg? :klø:
liv Skrevet 5. mai 2006 #11 Skrevet 5. mai 2006 Har ikke akkuratt denne tråden (identisk) vært tatt opp før?
Karro Skrevet 5. mai 2006 #12 Skrevet 5. mai 2006 Har ikke akkuratt denne tråden (identisk) vært tatt opp før? ← Akkurat det tenkte jeg også... Synes å huske at noen hadde akkurat samme problemstilling for en tid tilbake...
Jasmin Skrevet 5. mai 2006 #13 Skrevet 5. mai 2006 ...dette hørtes kjemperart ut...! Hvorfor i all verden sove hos eksen? ...når du sover kan du ikke snakke sammen, uansett...om du ikke da har tenkt å gjøre "noe annet"...? ...nei, dette bør du ta opp med han... Synd for ham viss han blir sint!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #14 Skrevet 5. mai 2006 og så syns jeg det er pussig å ha en eks til gudfar til sønnen sin - snodig hele greia...
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #15 Skrevet 5. mai 2006 Har ikke akkuratt denne tråden (identisk) vært tatt opp før? ← Jo, men da bodde denne eksen et annet sted, og han hadde ikke noe annet sted å overnatte når han besøkte denne gudsønnen sin. Den gangen ville hun at han skulle kjøre to timer hjem midt på natten, eller hvordan det var..
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #16 Skrevet 6. mai 2006 Ding ding ding ding sier alarmklokkene i hodet mitt nå Det lukter utroskap laaang vei. Er du super naiv, eller bare later du som?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mai 2006 #17 Skrevet 6. mai 2006 Bjørnemannen leste trådstarters innlegg, og sa bare "Han er utro. Garantert."
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2006 #18 Skrevet 6. mai 2006 Hvorfor kunne han ikke sovet hos deg? Enig! Han her bør du nesten dumpe. Unnskyld meg, men en kjæreste som tenker tanken, faktisk realiserer det å være utro er ikke noe å samle på. Men nå skal ikke jeg ta forhastede konklusjoner. ← Enig. En kjæreste som heller vil ligge over hos eksen sin enn meg, hadde jeg ikke ville hatt.
Fortuna Skrevet 8. mai 2006 #20 Skrevet 8. mai 2006 Spør han om hvorfor han foretrekker å overnatte hos eksen når han kan overnatte hos deg i samme by ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå