Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Sitter å leser Woman nå. Og i alle verden: hva er det meningen at vi skal ha på oss i sommer??? Ballongskjørt, thigts, snodige kjoler og det som værre er. Seriøst?
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Ja huff..... Er ikke all moten jeg liker nei! Men jeg må ikke gå med ting bare fordi det er mote, støvletter utenpå buksen feks. Det ville jeg aldri ha iført meg. Så se heller etter klær du føler deg vel i i sommer
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har min stil. Så ingen fare for at noen skal se meg kledd sånn. Ble så utrolig fasinert av sommerklærne i år.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 mye stygt i år spør du meg.helt feil fasong.ta de der svære skjørtene f.eks.har sett mang ei jente som blir seendes ut som ei låvedør i de skjørtene.nei og nei. men sånn er det når folk tror de må følge moten for å være stilig.
Dagensdiva Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 jeg liker blyant fassongen på skjørtetene..synes det er stilig på de med de riktige formene..altså verken for tynn eller for tykk! Ellers liker jeg også tights med skjørt/tunika til..+ pumps/ballerina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå