The-Man Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Det er deilig og varmt ute - sommeren nærmer seg med stormskritt enda en gang... Og i år kan vi vel heller ikke gå nakne - hvis en ikke drar på nudist camp Så; hva slags badebukse skal gutta velge i sommer? For inspirasjon: Badebukser Skriv inn bildenummer på den du likte best eller kommenter din favoritt badebukse på en mann! Vi gutter vil jo tross alt at dere skal miste besinnelsen når dere ser oss! Endret 5. mai 2006 av The-Man
Gjest gjest 0 Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Jeg liker de hawaii-inspirerte shortsene som stopper ved knærne. De finnes i mange farger og mønstre! De trange korte minner meg bare om boksershortser... Men for all del, med en flott kropp kan godt bruke de også Endret 5. mai 2006 av Vampyra
Månemann Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Hawaii inspirerte og pirat bukser som når ned over knærene har jeg He he nr. 3 er ikke min stil
Søtpotita Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 He he nr. 3 er ikke min stil ← Badeversjonen av ei fengselsdrakt
Gjest Gjest_soriamoria_* Skrevet 5. mai 2006 #11 Skrevet 5. mai 2006 nr 5, mer sånn stil enn de første.. det må ikke bli for smått, det blir bare homo uansett hvor pen eller stygg han er..
Mint Skrevet 5. mai 2006 #12 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Nr 15 i kombinasjon med nr 17 og nr 19, gjerne ytterligere kombinert med brun og blid mann - date? Endret 5. mai 2006 av Mint
Gjest -eline- Skrevet 5. mai 2006 #13 Skrevet 5. mai 2006 Synes nummer 1 var fin jeg... krever selvsagt sitt av kroppen den sitter på for at det skal bli pent men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå