Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Jeg kjøper tydeligvis ikke mye smykker, for da jeg kjøpte ørepynt sist, stusset jeg over at det var små plastdingser på baksiden av ørepyntens bakdel. Er det meningen at de skal sitte på når man bruker ørepynten, eller var de bare der for at ikke bakdelen skulle være lett å miste i butikken? :klø:
Søtpotita Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Eg har også lurt på det, men alltid kasta den kvite dingsen. Ei som jobba på HM sa at det var lurt å ha den på den øyrepynten utan eigen lås, så mista ein dei ikkje så lett
Svart Katt Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Jeg kasta også de hvite dingsene i en periode. Men så mista jeg en helt ny og dyr øredobbe (som ikke hadde sånn vanlig lås) og begynte straks å bruke de hvite dingsene. Har sett mange andre som bruker disse også. (For de er jo ikke direkte usynlige..)
Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Takk for svar! Da skal jeg spare på dem... Men det rare er at det ene paret hadde "bakdel" i metall, så jeg skjønte ikke helt hvorfor det var plastdingser i tillegg. Men da vet jeg
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Jeg bruker plastdingsen som bakdel på de øredobbende der det medfølger. Mistet en nyanskaffet øredobb uten å ha brukt plastdingsen som fulgte med, og det var ihvertfall kjempeergerlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå