Gå til innhold

Billig og bra klesbutikk for barn?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal til byen og kjøpe klær i massevis til mine 3 barn. Har lyst på god kvalitet, men samtidig ikke altfor dyrt....er det noen butikker dere anbefaler? Tenkte først og fremst på H&M, men vet ikke helt....Cubus har jeg ikke vært særlig fornøyd med, men kanskje de har blitt bedre nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo ikke hvor du bor da,men Exit er et billig og bra merke syns jeg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fått utrolig sansen for Polarn O. Pyret. Men prisen varierer veldig der. En T-skjorte koster 199, som er dyrt, men samtidig har jeg kjøpt f.eks julekjole der til 225. Som er billig. Kvaliteten er i hvert fall super, og mange flotte farger!

Skrevet

Jeg synes de har en del fint på Okaidi/Obeibi på Oslo City/Aker Brygge. Ellers handler jeg for det meste på H & M. Cubus er ikke jeg spesielt glad i. Synes ofte klærne har grelle farger og ser litt simple ut. Da liker jeg Lindex bedre.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg handler det meste til snuppa på HM pga prisen. Kvaliteten er vel deretter på nooe av det, men som en hovedregel holder klærne så lenge de er store nok..

Gjest Gjest
Skrevet

Lindex eller JC for basisplagg. Klærne holder fasong og farge godt i vask er min erfaring. Lindex setter ofte ned prisene, da får du også mer for pengene. Ikke så motestyrt som HM og det er greit synes jeg.

Kjøper sjelden yttertøy på de vanlige kjedebutikkene, da blir det sportsbutikker. Kjoler og pentøy fra Cubus (klassisk stil) eller Noa Noa (noe litt utenom det vanlige).

Skrevet

Jeg er alltid superfornøyd med HM. Handler også en del på Lindex. Utetøy kjøper jeg som regel på Bogerud Tekstil, hvor de har god kvalitet til lave priser på dette.

Skrevet

Hvis du blir Lindex-club medlem får du ofte 25% rabatt på klær derfra.

Du kan velge om du vel ha kreditt på kortet eller ikke.

Snakk med damen i butikken, så ordner de med det.

Skrevet

Som oftest HM siden jeg jobber der.

Yttertøy på sportsbutikker.

Kjøper også en del på wearhouse. Bra med utvalg på jeans til min tynne gutt på 10, og to for 199 er en glimrende pris ;)

Skrevet
Vet jo ikke hvor du bor da,men Exit er et billig og bra merke syns jeg :)

Enig! Masse fine klær og ikke noe dyrere enn H&M og disse andre:)

Gjest Gjest
Skrevet
Som oftest HM siden jeg jobber der.

Yttertøy på sportsbutikker.

Kjøper også en del på wearhouse. Bra med utvalg på jeans til min tynne gutt på 10, og to for 199 er en glimrende pris ;)

Hvilken type klesbutikk er wearhouse :rodme:

Har selv ei tynn jente på 10 år og store problemer med å finne klær.

Skrevet

Var i Okaidi forrige helg for første gang og kjøpe en del der. Masse fint tøy.

Handler sånn basistøy, bodyer, bhg. gensere og olabuker på HM.

Er også veldig fan av Polarn og Pyret, veldig bra kvalitet på tøyet derfra. Liker også Benneton

Når det gjelder sånn litt fint tøy passer jeg gjerne å handle en del når jeg er i utlandet.

Zara har veldig mye fint barnetøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...