Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

til deg som har store og tunge bryster:

Hva slags bh bruker du?

Gi gjerne en link om du har kjøpt på nettet :)

Hilsen ei som har problemer med å finne bh'er....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mest Triumph og Chantelle. De støtter veldig godt, prisen er helt grei (ca 300 kroner) og de har en del fine BH'er, ikke sånne typisk bestemor-stil. Hamstrer også en del når jeg er i England, f.eks. fra Debenhams. BH'er fra KappAhl, Cubus, Lindex, H&M o.l. (da mener jeg deres egne og billige merker, man får kjøpt Triumph, Chantelle og andre gode merker på en del av disse butikkene også) er helt håpløse, selv om de tilfeldigvis skulle ha min størrelse. De sitter ikke godt, skikkelig slappe rundt brystkassen og i stroppene, utrolig dårlig kvalitet. Cubus har godt utvalg i gode BH'er, mye Triumph. Ellers kan du bestille på nett, f.eks. fra Bravissimo, men personlig kjøper jeg ikke BH'er uten å ha prøvd dem. Samme størrelse kan være helt forskjellig fra merke til merke.

Gjest Binna
Skrevet (endret)

Jeg har bestilt fra Bravissimo, som det er link til over. Og kvaliteten er helt annerledes enn jeg er vandt med fra Lindex og cubus. BHene støtter bedre, er mer elastiske, og har oftest et godt dekket feste bak, slik at det ikke er ubehagelig. Det beste med Lalina, Bravissimo(nett) og figleaves er at de har BHer som går helt ned i 60cm rundt og cup helt opptil J, og på ammebher cup helt opptil L. Og at man får BHer som ikke ser ut som bestemors..

Jeg har kjøpt meg flere av denne BHen. I starten synes jeg cupene var litt for "struttende", men de har gått seg til litt. Har sett nøyaktig samme BH på Lalina.

Merkene Freya og fantasie har jeg god erfaring med. En annen bruker her inne tipset meg om at hun aldri hadde vært fornøyd med passformen til de fra panache, men det kan man nesten se på bildene og.

Jeg bestilte først flere forskjellige BHer, men har byttet dem. Ikke bare er det str som kan variere, men også passformen fra person til person. Det er ikke noe problem å bytte Bher du har bestilt fra bravissimo, bortsett fra at det kan bli en dyr affære. jeg måtte betale tollbehandling og moms for hver gang jeg hentet pakke(dvs pga 1 bytte: 250 kr i tillegg for 2 BHer som allerede hadde kostet meg 900kr inkludert første tollbehandling og moms).

Jeg vil anbefale deg en tur til Lalina, så kan du få hjelp til å finne rett størrelse og en BH som virkelig støtter OG er fin!

Har bra erfaring med Triumph fra tidligere, men måtte sy inn hempene bak for å få en stram nok BH(bruker 70 rundt ribbeina).

Endret av Binna
Skrevet

Jeg ELSKER minimiseren fra triumph. Bruker kun den. Nå som jeg er gravid bruker jeg 75-80 D, men til vanlig er jeg en 75 C.

Gir god støtte, og så liker jeg å se ut som jeg har VANLIGE bryster.

Jeg vil aldri kjøpe noe annet...

Men de har sluttet å føre 75 på lindex så da må jeg på cubus....

Gjest Binna
Skrevet
Jeg ELSKER minimiseren fra triumph. Bruker kun den. Nå som jeg er gravid bruker jeg 75-80 D, men til vanlig er jeg en 75 C.

Gir god støtte, og så liker jeg å se ut som jeg har VANLIGE bryster.

Jeg vil aldri kjøpe noe annet...

Men de har sluttet å føre 75 på lindex så da må jeg på cubus....

?? Har de sluttet å føre 75 på Lindex? Så UTROLIG dårlig!

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg fikk kjøpt meg riktig bh for en uke siden hos lalina og endre opp med en i merket Freya. Jeg liker nemlig ikke de som er gjennomsiktige og/eller dekker puppen. Det blir litt gammeldameaktig synes jeg. Den jeg har nå løfter pent og sitter veldig godt! På baksiden ender brede remmen rundt ryggen opp i to stropper som festet sammen med 1 hempe. Likevel sitter den godt og støtter skikkelig!

Jeg betalte 540 kr for bh'en, men man får de til ca 300 på nett.

Her kan du se det settet jeg kjøpte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...