Gjest Gutt26 Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Jeg og eksen(eks og eks, har fortalt om henne i en tidligere tråd, underskrev den tråden som Tristgutt26) har stoppet forholdet, da hun er usikker på hva hun føler. Sist vi møttes, gikk vi en lang tur sammen, kysset litt og holdt rundt hverandre, og så endte det med at vi sov sammen(bare sov sammen) Hun er fortvilet over at hun ikke vet hva hun vil, men hun er mer negativ enn positiv(mitt inntrykk i alle fall) Jeg vil fremdeles ha henne... Vi har avtalt at vi skal møtes på lørdag. Burde jeg kysse henne, eller burde jeg holde en mer kjølig stil. Redd for at om jeg ikke kysser henne så distanserer jeg meg enda mer, og da ser hun i alle fall på oss som venner. Men igjen, om jeg kysser henne, så får hun ikke den wake up call følelsen hun trenger. Huff dette er vanskelig! Hva ville dere ha gjort?
Abr@xas Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Jeg ville holdt en viss avstand og unngått å bli klengete.
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Ingenting skremmer en jente mer en enn klengete mann.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Jeg og eksen(eks og eks, har fortalt om henne i en tidligere tråd, underskrev den tråden som Tristgutt26) har stoppet forholdet, da hun er usikker på hva hun føler. Sist vi møttes, gikk vi en lang tur sammen, kysset litt og holdt rundt hverandre, og så endte det med at vi sov sammen(bare sov sammen) Hun er fortvilet over at hun ikke vet hva hun vil, men hun er mer negativ enn positiv(mitt inntrykk i alle fall) Jeg vil fremdeles ha henne... Vi har avtalt at vi skal møtes på lørdag. Burde jeg kysse henne, eller burde jeg holde en mer kjølig stil. Redd for at om jeg ikke kysser henne så distanserer jeg meg enda mer, og da ser hun i alle fall på oss som venner. Men igjen, om jeg kysser henne, så får hun ikke den wake up call følelsen hun trenger. Huff dette er vanskelig! Hva ville dere ha gjort? ← først og fremst ville jeg fått meg et liv. Noe du og burde få
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 Mann deg opp og hold avstand. Det finnes ikke noe mer patetisk enn at en "dassblaut" mann som prøver og prøver på noe som i utgangspunktet virker totalt dødfødt. Er hun interessert, så la henne ta initiativet. Hun vet jo i grunn hvor hun har deg mener jeg... Selv liker jeg best at jenta ikke helt vet hvor hun har meg... det er vel og merke før det skulle finne på å utvikle seg til noe dypere. Er man i et forhold, så er tillitt alpha-omega... så noen "du vet ikke hvor du har meg henn-greier" funker ikke da. Uansett, hold avstand er mitt råd til deg.
Gjest Gutt26 Skrevet 8. mai 2006 #11 Skrevet 8. mai 2006 Det gikk bra:) Hun kom til meg natt til lørdag(hun var full og hadde vært i byen) Vi har tilbringt hele helgen sammen og hun er innstilt på å få det til å fungere:) En av de beste helgene jeg har hatt på lang tid, så nå får vi se om det holder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå