Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Skal i konfirmasjon. Kan jeg gå med sort dressjakke og sort skjørt, eller blir det veldig feil? Har liten tid og dårlig råd, så vet ikke om jeg får kjøpt meg nytt antrekk. Hva slags farge kan jeg ha på toppen/tilbehør slik at det ikke blir helt dystert/begravelse?
Millis Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Neida, Bare sprit det opp med en topp (ikke sort eller hvitt) men i en friskere farge, og feks ha samme farge i sko eller veske. Fine muntre accesoarer som øredobber og/ eller hårpynt halskjede, kan friske opp også!! Bare ikke vær dyster i totalinntrykket så går det heelt fint!
Gjest Binna Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Jeg ville gått for en lys og/ eller fargerik topp til det sorte skjørtet. Om mulig unngått den sorte dressjakka. Kanskje du har noen alternativer liggende i skapet: olajakke, varmt pashminasjal, kordjakke, ulljakke og/ eller cardigan(evt.pluss sjal)? Mye lettere å sette et "trivelig" vårantrekk uten dressjakken.. Og som Millis skriver, fargerikt tilbehør hjelper i massevis Endret 5. mai 2006 av Binna
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Tusen takk for svar! Hva slags farge på topp/veske/sko kan passe til sort?
Gjest Binna Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Tusen takk for svar! Hva slags farge på topp/veske/sko kan passe til sort? ← Så og si alle farger. Gjerne noen klare, lystige farger. Hva har du?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Har mye rosa, vet ikke om det går an å bruke? Kan man bruke lyse sko til sort skjørt, forresten? Har noen som er offwhite.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Rosa går helt fint, det aller, aller meste passer til sort. Så det viktigste er jo at det er noe du kler. Jeg ville ha funnet sko og topp som matchet hverandre. Trenger ikke nødvendigvis være helt samme farge, men hvertfall at det matcher. Det samme med evt. veske.
Gjest Binna Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Sort og rosa med offwhite sko passer bra det, helst med et tilbehør til i offwhite. Spenne, brosje, blomst, skjerf el. Så tar du igjen den off white fargen. Bare tøfft med lyse sko til sort skjørt, men som sagt, gjentagelse av fargen er bra. Lykke til! Endret 5. mai 2006 av Binna
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 Er jo ikke sikkert du trenger dressjakken i det hele tatt.. om det blir varmt. Sprit opp med litt vårfarger. Rosa, Lime, Turkis, Orange, f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå