Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Langhåra
Skrevet

Jeg er egentlig lei av å ha langt hår, men samtidig så vet jeg ikke om jeg tør å klippe meg. Patetisk ;)

Gi meg et spark i rompa, please.. Kanskje det er noen eks-langhåra jenter som er kjempefornøyd med skulderlangt/kort hår her? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.....

Jeg ville heller farget det eller noe, eller klippet litt frisyre uten å ta det for kort... Jeg har vært gjennom alt og trives best med feminint langt velpleid hår.

Skrevet

Må også legge til at den gangen jeg klippet meg helt kort, følte jeg meg lesbisk og var helt på gråten. Det resulterte i 10 000 kr totalt i extensions. DYR klipp med andre ord...

Gjest langhåra
Skrevet

Helt kort tør jeg ikke, men skulderlangt tenkte jeg. Har et nokså smalt ansikt, og langt hår gjør antagelig ikke saken bedre hører jeg.

Har i tillegg fiiiint hår som blir helt krakilsk av farging :(

Er Nikita så dårlig som alle sier? De hadde vært rett rundt hjørnet her

Gjest Skya
Skrevet

Jeg klipte av meg mitt lange hår for snart 2 år siden, og er kjempefornøyd med mine look. Har hatt litt forskjellige frisyrer, og har tatt det veldig gradvis da:

Først så hadde jeg lang lugg i sideskill og langt i nakken, før jeg tok en en slags hanekam og ifjor tok jeg endelig steget og klipte meg helt kort. Og jeg er kjempefornøyd! Føler at nå har jeg en skikkelig frisyre.

Men litt mer tungvint enn langt hår da. Nå MÅ jeg dusje&style før jeg går ut døra på morningen, før så kunne jeg bare sette i en strikk.

Gjest Gjest
Skrevet

Klipp det opp litt og gi det fasong, det er fint, og det er fint til halvkort/langt hår.

Jeg har aldri klart å ha langt hår lenge, syns det er deilig med kort.. men har en oppklippsfriyre, lengre bak en foran, med skrådd lugg som er skrådd bakover til øret.

er Nikita dårlig??

kan jeg aldri tenke meg.

KOmmer jo uansett an på hvem som jobber der.

Kan være dårlige frisører på en nikita og superflinke på en annen om du skjønner.

Lykke til :)

Deilig med litt oppklipt luftig hår nå på sommeren :)

Gjest Skya
Skrevet
er Nikita dårlig??

kan jeg aldri tenke meg.

KOmmer jo uansett an på hvem som jobber der.

Kan være dårlige frisører på en nikita og superflinke på en annen om du skjønner.

Lykke til :)

Deilig med litt oppklipt luftig hår nå på sommeren :)

Har aldri hørt noe negativt om Nikita, bare om enkelte frisører (og det gjelder ikke bare Nikita altså)

Gjest langhåra
Skrevet

Det er allerede klippet opp, så det blir kanskje ikke en så drastisk kontrast.

Hehe, skulle tro jeg vurderte å selge alt jeg eier, og flytte til maya-indianere så mye tid som jeg bruker på å tenke på dette...

Æsj, jeg ringer og hører om de har time jeg :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det er jo en mellomting mellom langt og pinnekort da ;)

Da jeg klippet meg helt kort (1/2 cm langt hår) da jeg var 16 angret jeg som en hund. Da jeg 10 år senere klippet håret fra livlangt til skulderlangt, var jeg bare fornøyd. Håret i forhold til ansiktet endret seg jo ikke mye, bortsett fra at jeg kunne gå med løst hår oftere. Klipper man seg derimot helt kort får jo ansiktet et annet fokus man føler hvertfall selv at man blir en radikalt annerledes person.

Du kan jo evt starte med å klippe det skulderlangt, og så etter et par måneder vurdere om det var stor nok forandring eller om du vil gå enda videre.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Klipp i vei! Om du bare skal ha det skulderlangt, så er det jo ikke noe problem? Jeg liker skulderlangt best selv :)

Gjest langhåra, enn så lenge
Skrevet
Klipp i vei! Om du bare skal ha det skulderlangt, så er det jo ikke noe problem? Jeg liker skulderlangt best selv :)

Klokken tre skal jeg under saksen, weee.

Burde vel forberede meg psykisk til frisørlysene nå (med tanke på en annen tråd her inne..)

Gjest gjest1
Skrevet
Er Nikita så dårlig som alle sier? De hadde vært rett rundt hjørnet her

Min faste frisør jobber nå på Nikita, så jeg vil ikke si at Nikita er dårlig. Men du kan jo få dårlige frisører over alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...