Gå til innhold

Bio Drain

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Veslemor ikke.innl.

Jeg gikk på Bio Drain i ca seks dager. Merket ikke egentlig noen forskjell, fikk muligens litt mer lyst på vann. Ble veldig tørst. Men tablettene er STORE, virkelig store :o Fikk dem nesten ikke ned jeg. Og seks sånne tabletter ble for mye for meg om dagen også. De smakte æsj, og så bobla det og ekla seg i magen hele tida. Mulig det er sånn det skal virke ? Uæh.. Gikk på Trinodren i sommer, likte den mye bedre. Der skal du drikke en liter vann om dagen iblandet noe sviskegreier. Jeg liker ikke svisker noe særlig, men syntes smaken var grei nok selv om jeg ble lei!

Ville heller prøvd denne utrenskningskuren hvis jeg var deg :wink:

Klem fra Veslemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde det nettopp. Gikk på det i seks uker!!

Enig i at tablettene var ekstremt store, jeg grudde meg nesten hver gang (altså tre ganger om dagen) :(

Jeg merket vel ikke så mye til effekten det skulle gi, men jeg måtte tisse hele tiden...

Tror ikke jeg gidder å gjøre det flere ganger. (Men noen får kanskje bedre effekt enn andre??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Synd, da jeg allerede har startet på kuren...

Tablettene er store ja, men jeg får ta ut kuren å se hvorda virkningen blir.

Det var jo ikke måte på hvor bra de funket i reklamen men...sånn er det vel når man biter på :oops:

Takk for svar i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har lest om ei som har tatt den kuren fult uy. det som skjedde var at kroppen reagerte voldsomt på tabletten eog do besøkene ble hyppige. Kroppslukten forandret seg også. Så en er liten stund kom urenhetene ut gjennom huden i forrm av små urenheter. Men hun valgte å forstette og etter noen uker, var kroppen normal, huden fin og hun hadde gått ned 16 kg.

Så klart kroppen reagerer... ting tar tid og skje bare ikke etter en liten stund da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en to-ukerskur og merket ingen forskjell (drikker mye vann i fra för), men det står jo på esken at det anbefales å ta en seks- til åtteukers kur, men mistet litt motet når det ikke var noe forskjelle etter de to förste ukene (og de er jo ikke så billige de tablettene..) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å skjønne at ting tar litt tid. sånt no funker kanskje ikke etter 6 dager eller 2 uker,.. Vel, det er jo veldig individuelt selvfølgelig..

Men litt tålmodighet folkens... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...