Anca Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Vi sliter litt med å bli gravide. Det er ikke funnet noe galt hos noen av oss, bortsett fra at jeg har bakoverbøyd livmor. Jeg skal i tillegg på lapraskoi på tirsdag. Det jeg lurer på om det kan lønne seg å begynne med akupunktur eller fotsoneterapi i håp om å bli gravid. Noen andre der ute som har hatt gode resultater med dette etter å ha slitt med å bli gravide? Noen som akn annbefalle noen? Send meg gjerne en PM. Jeg bor i Østlandsomrd.
Missbumblebee Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har PCOS, og fikk beskjed om at det kom til å ta tid/bli vanskelig å bli gravid "på egenhånd", og bestilte derfor en kombinasjon av akupunktur/fotsone hos en behandler jeg har gått til tidligere. Jeg kan jo ikke være 100% sikker, men jeg ble overraskende nok gravid i 2 pp (!!!) etter å ha fått behandling ca 4-5 ganger. Det er jo verdt et forsøk i det minste!
Holly Hobbie Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Jeg gaar selv til fotsoneterapi og syklusen min er blitt kortere kun ved hjelp av det, i tillegg fikk jeg el (men det var nok halv pergokur som spilte mest inn der). Er kjempefornoeyd saa langt og kommer til aa fortsette. Leste nettopp en artikkel i et britisk, seriost blad, hvor fem kvinner sto frem og sa de hadde blitt gravide ved akupunkturbehandling. Saa det ligger nok noe i det!
Gjest Wasabi Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Et vennepar slet lenge med å bli gravide, da hun prøvde akupunktur ble det full klaff etter et par mnd.. Hun er overbevist om at det var årsaken! Lykke til!
Gjest miiip Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Jeg gikk til øreakupunktør og fotsoneterapi i perioden da vi prøvde. Etter at jeg hadde blitt frisk av en lengre nedtur pga depresjon/utbrenthet begynte hun dama å jobbe med forplantninga og det blei full klaff omtrent samtidig med at hun sa "nå kan det nok snart hende du kan bli gravid". Jeg tror veldig at dette hadde effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå