Gjest Dixie.i.i Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Hei. Jeg har bestemt meg for å unne meg Chloe Paddington vesken, men har egentlig ingen ide om hvor jeg får kjøpt den. Er det noen forretninger i Oslo som fører den, eller må jeg ta turen til utlandet??
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 det er mange som selger den på qxl, og mye billigere en i virkeligheten altså
Millis Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Utsolgt overalt... Hvis du nøyer deg med fake, så finnes de jo på QXL....
Gjest Dixie i.i. Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Nei, fake er ikke aktuelt... Men solgte de den i det hele tatt i norge?? Er den komplett umulig å få tak i i utlandet og? Fant ett engelsk nettsted som hadde den i mørk brun (wiskey), virker ekte og prisen var 716£, så det stemmer jo sånn ganske greit da.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Vet at søsteren min kjøpte sin på Garbo i Oslo.
Gjest Tristessa Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Slenger meg på www.netaporter.com eller www.eluxury.com Kanskje også www.shopbop.com eller www.yoox. com har også? Sånn er det med Norge, det er ikke alt man får tak i her, så man får også nøye seg med netthandling. NAP og Yoox får mye skryt for at det beløpet man betaler til slutt er inklusive tollbehandling slik at man slipper å styre med det selv.
^me^ Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 blir litt forundret på folk som vil bruke 8678,01 på 1 enkelt veske egentlig? se her kan du bestille på nett:) jaja, det er godt noen har pengene og vet hvordan de skal bruke dem fornuftig selv har jeg kopi av chloe paddington veske kjøpt for 319,- i en veskebutikk.. den er identisk og jeg er veldig gla i den!
Millis Skrevet 6. mai 2006 #9 Skrevet 6. mai 2006 blir litt forundret på folk som vil bruke 8678,01 på 1 enkelt veske egentlig? se her kan du bestille på nett:) jaja, det er godt noen har pengene og vet hvordan de skal bruke dem fornuftig selv har jeg kopi av chloe paddington veske kjøpt for 319,- i en veskebutikk.. den er identisk og jeg er veldig gla i den! ← De er IKKE identiske de som er kjøpt i en veskebutikk. De er kun lignende, og personlig synes jeg det er TEIT å etterligne. Kjøper gjerne i en veskebutikk jeg, og jeg har feks sett de paddington wannabe på Morris og de er rett og slett bare stygge i forhold til originalen. Men hvis jeg skal kjøpe skal det være et annet design og ikke noe etterligning av noe.
^me^ Skrevet 6. mai 2006 #10 Skrevet 6. mai 2006 det er sant..min mangler nøkkelen og det blanke på hengelåsen er ikke så blankt så orginalen, ellers så er den ganske lik, men seff jeg ordla meg litt feil ved og si at den var identisk..men den er egentlig så lik at du ser at det er en chloe paddington veske og lurer på om hun som går med vesken har en ekte en..(som som skjeldent viser seg og være pga. de er så dyre...) men skjønner egentlig folk ganske godt når det gjelder og kjøpe kopier av et rådyrt veskemerke billig på en vanlig veskebutikk...det er skjeldent at folk bruker 8000,- på en enkelt veske og det er få som har råd til det...derfor er det greit at vanlige folk med vanlig økonomi kan kjøpe de veskene de gjerne ser på kjendiser i blader og kjøpe noen fake som ligner... men for all del..de som har råd til det, dere er heldige!
Gjest dixie i.i Skrevet 8. mai 2006 #11 Skrevet 8. mai 2006 Tusen takk!!! Da skal jeg svippe innom nettstedene i dag, og forhåpentligvis bestille meg veske. Men www.eluxury.com shipper vel ikke til Norge? Mener jeg prøvde å bestille noe derfra en gang før og at det ikke gikk... Tenke bare å ta en tlf til Garbo først, i tilfelle... Er jo litt redd for å bli lurt og. For noen kan det sikkert høres vilt ut å bruke så mye på en veske, men jeg elsker den og vet jeg kommer til å ha glede av den i flere år, dessuten må man jo bruke pengene sine på noe... Kan jo ikke ta de med noe sted heller da... Tusen takk til alle i allefall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå