Gå til innhold

Bør jeg ringe svigermor?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har ikke noe godt forhold, og jeg har ikke lyst, men det er fødselsdagen hennes i dag. Hun ringte for å gratulere meg da jeg hadde bursdag. Vi treffer henne senere i kveld.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere treffes senere i kveld så er det vel ikke nødvendig å ringe?

Skrevet

Ikke nødvendig om du møter henne senere i kveld (og prøver å gjøre det beste ut av det da). Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Du trenger ikke ringe henne, siden du skal på besøk på ettermiddagen. Men når du kommer syns jeg du skal være flink jente; smil, gi henne en klem, gratuler henne med dagen og konverser høflig. Jeg er sikker på mannen din blir glad for det.

Skrevet
Du trenger ikke ringe henne, siden du skal på besøk på ettermiddagen. Men når du kommer syns jeg du skal være flink jente; smil, gi henne en klem, gratuler henne med dagen og konverser høflig. Jeg er sikker på mannen din blir glad for det.

:Nikke:

Skrevet

Signerer. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, skal prøve å oppføre meg pent! :ler:

Kanskje dere kan hjelpe meg med gave også? (Startet en tråd til)

Gjest Gjest
Skrevet

Gi henne en kurv med sommerblomster og diverse eksotisk frukt + et fint kort med hyggelige ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...